اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جواهری: بزرگان فوتبال به رفع سوتفاهم قلعه‌نویی و داوران کمک کنند/ مذاکره با بازیکنان ما بی اخلاقی است

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: اگر برای نقل و انتقالات نیم فصل با بازیکنی از گل گهر صحبت شده، این کار غیراخلاقی است.

جواهری: بزرگان فوتبال به رفع سوتفاهم قلعه‌نویی و داوران کمک کنند/ مذاکره با بازیکنان ما بی اخلاقی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد جواهری پس از پیروزی یک بر صفر گل‌گهر در خانه سایپا اظهار داشت: بعد از چند بازی که نتیجه را واگذار می‌کردیم یا در کسب نتیجه موفق نبودیم توانستیم بازی امروز را ببریم. بسیار خوشحالم و  این برد را به مردم خوب سیرجان و هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. 

مدیرعامل گل‌گهر در مورد اینکه برخی داوران علیه صحبت‌های امیر قلعه‌نویی موضع گرفتند و اعلام کردند فدراسیون باید این مسئله را پیگیری کند، گفت: متأسفانه اتفاقی که در خانواده بزرگ فوتبال افتاده یک مشکل درون خانوادگی است. امیدوارم با توجه به اتفاقات و صحبت‌هایی که انجام شده، بزرگان فوتبالی ما و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با درایت عالی در یک جلسه بزرگ منشی با حضور پیشکسوتان داوری و داوران عزیز که زحمت می‌کشند، این سؤءتفاهمات برطرف شود.

وی ادامه داد: باور کنید زندگی ارزش این دلخوری‌ها و ناراحتی‌ها را ندارد. همین جا درگذشت اسطوره فوتبال مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. ما باید قدر یکدیگر را بدانیم. در خانواده فوتبال اتفاقی افتاده که ان‌شاالله بزرگان کمک کنند این کدورت‌ها  و سوتفاهمات برطرف شوند.

جواهری در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان گل‌گهر برای نقل و انتقالات توسط برخی تیم‌ها انتخاب شده‌اند عنوان کرد: اگر هم صحبتی شده، این کار غیراخلاقی است. هیچ مکاتبه‌ای تا الان با ما صورت نگرفته، چون مرتضی تبریزی از استقلال جدا شده بود، حضورش در گل‌گهر از نیم‌فصل قطعی است. مکاتباتی با ما انجام نشده و ما هم چون به نیم فصل نرسیده‌ایم نمی‌خواهیم به این قضیه فکر کنیم. سه بازی مهم تا نیم‌فصل داریم. قطعا به همه بازیکنانمان نیاز داریم و همه برای ما زحمت می‌کشند. امیدوارم در نقل و انتقالات نیم‌فصل مانند سال گذشته موفق باشیم.

وئی افزود: متأسفانه در چند بازی اخیر به دلیل  کم شانسی و بی‌دقتی از من مدیرعامل تا همه عوامل تیم به یک میزان در عدم موفقیت سهیم بودیم. امیدواریم با بردی که تیم امروز کسب کرد به جدول برگردیم و از این به بعد نتایج خوبی برای ما رقم بخورد.

مدیرعامل گل‌گهر در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دوست داریم اعضای محترم مجمع به شخص رأی ندهند. به برنامه‌ها رای بدهند. قطعاً الان که اساسنامه فدراسیون فوتبال ما طی یک پروسه تأیید شد و این اتفاق خوب برای فوتبال ما بعد از سال‌ها افتاد، امیدواریم عزیزانی که برای ریاست ثبت نام کردند برنامه‌های خودشان را در حوزه‌های اقتصادی، دیپلماسی و روابط بین‌الملل و برا فوتبال پایه ارائه بدهند.

وی افزود: قطعاً کسی که می‌خواهد رئیس فدراسیون فوتبال شود برنامه‌هایی دارد. امیدوارم رسانه‌ها و کارشناسان کمک کنند تا تمام اعضای مجمع بعد از شنیدن برنامه‌ها فارغ از هر رنگ و بویی کمک کنند تا با یک انتخاب خوب مسیر فوتبال ما مسیر خوبی در پیشرفت باشد. من تا الان برنامه‌ای دریافت نکرده‌ام و اسامی تأیید شده وقتی اعلام شوند می‌توانند وارد شوند و برنامه‌های خودشان را اعلام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول