اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشایی:‌ جنگ پیکان و فولاد نابرابر است/ امیدوارم حرمت‌ها در بازی حفظ شود

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما جنگ نابرابری از لحاظ بودجه و امکانات با فولاد دارد.

پاشایی:‌ جنگ پیکان و فولاد نابرابر است/ امیدوارم حرمت‌ها در بازی حفظ شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین پاشایی درباره دیدار پیکان با فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌هایی است که امکانات خوب و قوی در اختیار دارد. شاید بتوان گفت دو تیم جنگ نابرابری از لحاظ امکانات و بودجه دارند. تیم ما با وجود خوب و منسجم بودنش مقابل فولاد دو بازیکن محروم دارد و چهار بازیکن مان هم به دلیل سرماخوردگی شدید نمی‌توانند پیکان را همراهی  کنند.

وی افزود: با تمام این مسائل خیلی مصمم و باانگیزه آماده دیدار فردا هستیم و امیدوارم با انجام دادن یک بازی خوب بتوانیم به اهداف خود مقابل فولاد برسیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شلوغ بودن برخی نیمکت‌ها توضیح داد: وقتی یک مربی به دلیل فشار بازی کنار زمین دچار استرس باشد امکان به وجود آمدن مشکل وجود دارد اما امیدوارم در بازی با فولاد و پیکان حرمت‌ها حفظ شود و نیمکت تیم مقابل برای حریف مشکل ساز نشود. حرمت‌ها راه و روش دوستی را ایجاد می‌کند. خیلی دوست داریم بازی خوب به پایان برسد.

پاشایی درباره اینکه آیا برای کسب یک امتیاز به مصاف فولاد می‌روند، پاسخ داد: برای کسب سه امتیاز برنامه ریزی کرده ایم. هرچند از لحاظ مهره دچار کمبود هستیم اما خیلی خوب روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. امیدواریم کارهای تمرین شده را به خوبی انجام بدهند و با برد زمین را ترک کنیم. 

وی درباره غایبان پیکان مقابل فولاد گفت: حسین پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند. متاسفانه چهار بازیکن هم سرمای شدید خوردند و نمی توانند تیم را همراهی کنند. امیدوارم بینندگان از تماشای دیدار پیکان و فولاد لذت ببرند و به خاطر بی‌احترامی‌ها مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول