اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رشیدی: مشکل حسینی و بازیکنان استقلال روحی است/ تغییر سیستم باعث شد شاگردان فکری روانتر بازی کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال مشکل روحی و روانی دارند که این مشکل با صحبت‌های کادر فنی می‌تواند برطرف شود.

رشیدی: مشکل حسینی و بازیکنان استقلال روحی است/ تغییر سیستم باعث شد شاگردان فکری روانتر بازی کنند

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فوتبال خوبی انجام شد و دو تیم نود دقیقه بازی تاکتیکی ارائه کردند. البته نفت مسجدسلیمان گلی را به ثمر رساند که به نظرم از نظر فنی نبود ولی در هر صورت برای این تیم یک گل به ثبت رسید.

وی افزود: حسینی در آن صحنه مرتکب اشتباهی شد که بیشتر به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. او از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشت ولی کاملاً مشخص است که از نظر روحی مشکل دارد و کادرفنی می‌تواند روی این موضوع کار کند. وی در دفع یک توپ ساده کرنر دچار مشکل شد، اما همانطور که اشاره کردم فقط روی مشکل روحی رقم خورد.

رشیدی ضمن تعریف و تمجید از عملکرد نفت مسجد سلیمان گفت: اصلاً فکر نمی‌کردم نفتی‌ها اینقدر خوب بازی کنند و آنها تیم کامل و هماهنگ را نشان دادند. استقلال با چهار پنج تغییر وارد این مسابقه شد و تا دقیقه 70 موقعیت خیلی خطرناکی ایجاد نکرد، اما با تعویض‌هایی که فکری انجام داد تیم رو به جلوتر شد و هافبک‌های این تیم خوب کار کردند و بعد از به ثمر رساندن گل تساوی، فرصت‌های خوبی ایجاد کردند. در مجموع خط هافبک استقلال عملکرد قابل قبولی داشت اما قائدی و مطهری نتوانستند به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنند. 

وی با اشاره به تغییر سیستم آبی‌پوشان گفت: استقلال نسبت به بازی‌های قبل روان‌تر بازی کرد و چهار تغییر نسبت به بازی‌های قبل داشت و همین تغییر سیستم باعث شد تا ووریا غفوری آزادتر بازی کند و به خصوص در نیمه دوم فرصت‌های بسیار زیادی را برای مهاجمان ایجاد کرد اما همانطور که اشاره کردم مهاجمین از فرصت‌ها استفاده نکردند.

رشیدی با اشاره به روند استقلال در سیزده هفته اخیر گفت: استقلال در این هفته‌ها فراز و نشیب‌هایی داشته است و به خصوص در خط دفاع اشتباهات عجیبی صورت می‌گرفت و همین باعث می‌شد تا مظاهری چندین بار ناجی دروازه شود. ولی در بازی با نفت مسجد سلیمان خط دفاع استقلال خوب کار کرد و عملکرد قابل قبولی داشتند. به نظرم بازیکنان استقلال مشکلات روحی و روانی دارند اما می‌توانند این نقیصه را برطرف کنند تا در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیرند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول