اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 20 هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه /رژه موتوری 240 موتورسوار در روز پیروزی انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از توزیع 20 هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه خبر داد و گفت: این ماسک ها به همراه بسته‌های معیشتی در سطح پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی توزیع می‌شود و 240 موتور سوار شهری و روستایی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رژه می‌روند.

توزیع 20 هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه /رژه موتوری 240 موتورسوار در روز پیروزی انقلاب

سید حسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی کشور و محدودیت‌های موجود؛ برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان گلوگاه هم براساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با اولویت برنامه در فضای مجازی و برگزاری برنامه‌ها با حداقل نفرات برگزار می‌شود تا دین خود را نسبت به این انقلاب و نظام در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ادا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با بیان اینکه ۶۵ عنوان برنامه در طول دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه اجرایی می‌شود؛ خاطر نشان کرد: برپایی محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی گلوگاه و برخی از روستاها، تجلیل از جانبازان قرآنی، تجلیل از مادران و همسران شهدا، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و رژه موتوری در روز ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌هاست.

یوسفی گفت: با توجه به محدویت‌های کرونایی امسال راهپیمایی خیابانی و مردمی همچون سال‌های گذشته نداریم اما رژه موتوری با حضور ۱۲۰ موتورسوار از روستای مهدیرجه تا شهر گلوگاه و ۱۲۰ موتورسوار در شهر گلوگاه اجرایی می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه  چهل سالگی، زمان دوره بلوغ انقلاب است؛ خاطر نشان کرد: اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی به بلوغ کامل رسیده است و مسؤولیت بزرگ و بیشتری برعهده داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه خبر داد و یادآور شد: این ماسک ها به همراه بسته‌های معیشتی در سطح پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی توزیع می‌شود و ۲۴۰ موتور سوار شهری و روستایی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رژه می‌روند.

یوسفی گفت: دفاع از مردم رنج‌دیده جهان و حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید براساس آرمان‌هایی که برعهده داریم در مسیر انقلاب ثابت قدم بوده و رو به جلو تا رسیدن به انقلاب مهدی(عج) تلاش کنیم.

انتهای پیام۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول