اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استقرار ۷۰ کارگر ماسه روب در ایستگاه‌های رودشور و مزاراب

مدیرکل دفتر ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بازسازی خط به طول حدود ۱۰ کیلومتر حدفاصل ایستگاههای رودشور تا شورگز، استقرار ۷۰ کارگر ماسه روب به صورت شبانه روز و شیفتی در ایستگاه‌های رودشور و مزاراب از جمله اقدامات برای مقابله با طوفان‌های شن است.

استقرار ۷۰ کارگر ماسه روب در ایستگاه‌های رودشور و مزاراب

عباسعلی ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مسیر ریلی زاهدان - شورگز به مساحت ۲۳۵ کیلومتر در منطقه راه آهن جنوب شرق واقع است که حد فاصل ایستگاههای زاهدان تا رودشور به طول ۲۰۵ کیلومتر در استان سیستان و بلوچستان و حدفاصل ایستگاه‌های رودشور تا شورگز به طول حدود ۳۰ کیلومتر در استان کرمان واقع شده است.

مدیرکل دفتر ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بازسازی خط به طول حدود ۱۰ کیلومتر حدفاصل ایستگاههای رودشور تا شورگز به علت شکستگی تراورسها و زنگ زدگی بیش از حد فنر و پیچ ها، استقرار ۵ دستگاه لودر در نقاط بحرانی مسیر ( ۲ دستگاه حدفاصل ایستگاههای رودشور تا شورگز - یک دستگاه حد فاصل ایستگاههای رودشور تا مزارآب و دودستگاه حد فاصل ایستگاه‌های مزارآب تا نمکزار، استقرار ۷۰ کارگر ماسه روب به صورت شبانه روز و شیفتی در ایستگاه‌های رودشور و مزاراب از جمله اقدامات اداره‌کل راه‌آهن جنوب شرق برای مقابله با طوفان‌های شن است.

وی افزود: تخلیه ترانشه های بحرانی ماسه گیر در کیلومترهای ۱۴۴۶- ۱۴۳۹ - ۱۴۳۵ و ۱۴۶۲ ریلی، اعمال تقلیل سرعتها در مواقع بحرانی برای سیر ایمن قطارهای باری و مسافری و اعزام همه روزه درزینهای پیشرو جلوی کلیه قطارهای باری و مسافری جهت پاکسازی خط توسط کارگران ماسه روب نیز از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول