اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری ۱۳۶ برنامه فرهنگی، ورزشی و افتتاح ۴ پروژه در الیگودرز در دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز گفت: امسال ۱۳۶ برنامه فرهنگی، ورزشی و افتتاح ۴ پروژه برای دهه فجر در الیگودرز مدون شده است.

برگزاری ۱۳۶ برنامه فرهنگی، ورزشی و افتتاح ۴ پروژه در الیگودرز در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد برامکی در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت : انقلاب اسلامی در حالی وارد دهه چهارم شد که در هیچ نقطه از دنیا انقلابی به این بالندگی و استواری تداوم نداشته است.

وی با اشاره به نقش رهبری در نظام اسلامی گفت: در مدت عمر انقلاب اسلامی بحران‌های بسیاری انقلاب را تهدید نمود که با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم  رهبری بحرانها دفع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با اشاره به اینکه شعار دهه فجر امسال ( انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار) است، افزود: امسال ۱۳۶ برنامه فرهنگی، ورزشی و افتتاح ۴ پروژه برای این دهه در الیگودرز مدون شده است.

وی با اشاره به اینکه بدلیل بیماری کرونا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نخواهد شد، افزود: برگزاری رژه موتوری، تجلیل از رزمندگان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

برامکی در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی نیز گفت: اجرای این طرح تاثیرات مثبتی در کنترل بیماری کرونا داشت ، بگونه ایکه هم اکنون ۸۵ درصد آمار مبتلایان و ۹۵ درصد آمار فوتی‌های کرونا کاهش یافته است، اما درخواست داریم مردم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

فرمانده سپاه الیگودرز ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، مطالبه گری را زمینه رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت دانست و افزود: روحیه مطالبه گری از مسوولان باید در شهرستان تقویت شود و یقینا مسوولی که جلوی مطالبه گری مردم را بگیرد لیاقت مسوولیت در نظام اسلامی را ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول