اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نمایش طوفانی شیمیدر قم با کسب دهمین پیروزی

تیم بسکتبال شیمیدر قم دهمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم شهرداری بندرعباس کسب کرد.

نمایش طوفانی شیمیدر قم با کسب دهمین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم یازدهمین بازی خود در مرحله گروهی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را برابر تیم شهرداری بندرعباس برگزار کرده و همانند بازی نیم‌فصل نخست موفق به شکست حریف خود شدند.

شیمیدر قم که در بازی نیم‌فصل نخست با نتیجه نزدیک 76 بر 68 تیم شهرداری بندرعباس را شکست داده بود، در بازی برگشت طوفانی ظاهر شد و با نتیجه قاطع 96 بر 67 رقیب خود را از پیش‌رو برداشت تا به دهمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال دست یافته و جایگاه دومی خود را در جدول گروه دوم تثبیت کند.

شاگردان مصطفی هاشمی در همان کوارتر نخست اختلافی 25 امتیازی با حریف خود ایجاد کرده و 29 بر 4 پیش افتادند اما در کوارتر دوم حریف به خود آمد و 23 بر 19 به برتری رسید، ضمن اینکه کوارتر سوم با نتیجه 21 بر 20 به نفع شهرداری پایان یافت اما در کوارتر چهارم تیم شیمیدر با حساب 28 بر 19 شهرداری را برد تا در مجموع این بازی را با اختلاف 29 امتیاز به نفع خود تمام کرده و دو امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود بیافزاید.

این مسابقه در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در سالن آزادی برگزار شد و نماینده بسکتبال قم با این برد، اکنون 10 پیروزی و یک باخت در کارنامه دارد و با 21 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال ایستاده است، در شرایطی که مهرام در این گروه 22 امتیازی و صدرنشین است.

تیم شیمیدر قم در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باید روزهای چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه در سالن بسکتبال آزادی تهران دو دیدار حساس دیگر به ترتیب در مقابل تیم‌های کوچین آمل (جوانان 2020) و صنعت مس کرمان برگزار کند و سپس 12 اسفند در آخرین بازی این مرحله به مصاف مهرام تهران برود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول