اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال به ۲ برد شیرین دست یافت

کرمانشاه در چهارمین روز رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور، توانست تیم نیروی زمینی را مغلوب خود کند، تاکنون 2 باخت و 2 برد حاصل تیم والیبال بعثت کرمانشاه بوده است.

نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال به ۲ برد شیرین دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، لیگ دسته اول والیبال کشوری سری ب که از هفتم بهمن در استان کرمانشاه در دو سالن شهید بهشتی و هادیان در حال برگزاری است، تاکنون تیم بعثت کرمانشاه توانسته دو برد در مقابل نماینده تیم‌های قم و نیروی زمینی کسب کند.

مسئول سازمان لیگ والیبال کشور در گفت‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: استان کرمانشاه از لحاظ ورزشی در رشته‌های مختلف مستعد است، زمانی که در بخش مدیریت و استعدادیابی ورزشکاران بودم این مورد ثابت شد.

شهرام عظیمی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که از دیرباز بر سر استان کرمانشاه بوده نظیر هشت سال جنگ تحمیلی و وجود این دژ مستحکم جمهوری اسلامی ایران، جوانان این خطه مستحق شادی و نشاط هستند لذا با ارتقا و مدیریت ورزش می‌توان این شرایط را فراهم آورد همچنین با روی آوردن جوانان به ورزش می توانیم شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی در خصوص حامیان ورزش، گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) امر به ورزش نوعی امر به معروف است بطوری‌که هرکس در عرصه ورزش با دانش و عمل قدم بگذارد این امر را اجرا کرده است، حمایت مالی از این قاعده مستثنی نیست و وجود اسپانسر در ورزش موجب ایجاد انگیزه و ارتقا سطح ورزش خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ورزشکاران مستعد در استان کرمانشاه و تلاش آن‌ها و توجه مسئولین، امیدواریم در آینده حضور ملی پوشانی را در  والیبال کشور در رده های سنی مختلف از استان کرمانشاه شاهد باشیم.

سرمربی تیم بعثت استان کرمانشاه در رابطه با این مسابقه، گفت: در مسابقاتی که در طی چند روز اخیر داشتیم تجربیات خوبی را کسب کردیم، در این بازی تیم مقابل را آنالیز کردیم و توانستیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

محمود کسعلی افزود: تیم نیروی زمینی تیم قدرتمندی محسوب می‌شود، تیم بعثت نیز در مقابل بخوبی بازی کرد و بازیکنان توانستند با تلاش و تمرکز بازی پرتلاشی داشته باشند.

سرمربی تیم نیروی زمینی نیز در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: تا قبل از این بازی با سه برد پیاپی در صدر جدول بودیم، تیم حریف بازی قدرتمندی از خود نشان داد.

علی فرج روئین‌تن در رابطه با شکست تیم نیروی زمینی، افزود: از دلایلی که می‌توان برای مغلوب شدن تیم نیروی زمینی عنوان کرد این است که پاسور تیم را به علت آسیب دیدگی از دست دادیم و خطاهای داوری که امری رایج در ورزش است از دلایل دیگر شکست تیم نیروی زمینی بود.

وی با اشاره به استعداد بازیکنان کرمانشاهی گفت: کرمانشاه دارای استعدادهای نابی در رشته‌های ورزشی است که عدم وجود وحدت را در آن‌ها می‌بینیم و اگر این مسئله حل شود تیم‌های ورزشی بسیار قدرتمندی را از کرمانشاه خواهیم دید.

بازیکن تیم نیروی زمینی در خصوص این بازی، گفت: بازی پرتلاشی را از سوی دو تیم شاهد بودیم، ضمن اینکه خطاهایی در داوری وجود داشت و ضعف‌هایی که از سمت خودمان بود باعث باخت تیم ما شد.

مهدی میرنظامی افزود: برای تیم نیروی زمینی مشکلاتی نظیر اسپانسر حامی مالی و کارشکنی‌های اداری وجود داشت، اما با این وجود در مسابقات شرکت کردیم و هدف ما کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول