اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جوانان نخبه ایرانی تحریم‌های ظالمانه را تبدیل به فرصت می‌کنند/ روسیاهی در انتظار استکبار جهانی

نیروی انتظامی اعلام کرد: یقین داریم آنچه استکبار جهانی درگسترش تحریم‌های ظالمانه حتی در زمینه دارویی و بهداشت و درمان بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد، به دست جوانان نخبه ایران تبدیل به فرصت شده و‌ روسیاهی برای آنها به بار خواهد آورد.

جوانان نخبه ایرانی تحریم‌های ظالمانه را تبدیل به فرصت می‌کنند/ روسیاهی در انتظار استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی داشت.

درمتن این پیام آمده است: ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و ایستادگی مقتدرانه ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در برابر اقدامات مذبوحانه استبداد ستم شاهی و قدرت های پوشالی جهان است.

این ‌حماسه جاوید و ماندگار با راهبری های رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، امید و خودباوری را برای آزادیخواهان به ارمغان آورد و فریاد عدالت طلبی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساند.

این انقلاب شکوهمند و غرورآفرین ریشه در عقاید عاشورایی‌ دارد و آنچه انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها متمایز می کند، نقش تاثیرگذار مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی است که با روشنگری و بصیرت از اهداف و آرمان های والای انقلاب صیانت کردند و امروز به برکت هدایت های حکیمانه ایشان، انقلاب اسلامی و حقیقت بیداری اسلامی در سراسر جهان به عنوان نهضتی امید بخش در جریان است.

امروز جوانان رشید ایران اسلامی با وحدت، بصیرت، یکپارچگی، تفکر مقاومت و تبعیت محض از رهبری های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در راستای محقق کردن بیانیه گام دوم و تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه تلاش می کنند.

ملت شهیدپرور ایران اسلامی با تأسی به شهیدان والامقام و معزز خصوصا سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده و رویش و خیزش هایی که به فضل الهی در مکتب شهید سلیمانی حاصل خواهد شد، پوزه تمامی مستکبران و در راس آن ها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به ویژه آل سعود و بدخواهان این نظام به خاک مالیده و توطئه آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

یقین داریم آنچه استکبار جهانی در دروان سخت، پاندمی و اپیدمی ویروس کرونا و افزایش و گسترش تحریم های ظالمانه حتی در زمینه دارویی و بهداشت و درمان بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد، به دست جوانان نخبه ایران تبدیل به فرصت شده و کما فی السابق روسیاهی برای آنها به بار خواهد آورد و این حاصل اعتماد به نفس ملتی است که امامین انقلاب اسلامی برای این امت به ارمغان آورده و شهیدانی چون سردار سلیمانی و فخری زاده آن را ترویج کردند. 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان تاریخ ساز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و ملت انقلابی، شریف و شهیدپرور ایران اسلامی اعلام می دارد: کارکنان جان برکف، غیور و دلاور نیروی انتظامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، با روحیه جهادی و انقلابی بیش از هر زمان دیگری آماده پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های ارزشمند امام راحل هستند و در برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در جامعه لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول