اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح 2 پروژه عمرانی موقوفات به‌مناسبت دهه فجر در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از افتتاح 2 پروژه عمرانی موقوفات به ارزش 10 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها دارای کاربری تجاری و مسکونی می‌باشد که موجب احیای موقوفات شده است.

افتتاح 2 پروژه عمرانی موقوفات به‌مناسبت دهه فجر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: بمناسبت دهه مبارک فجر محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان مازندران آذین‌بندی شدند.

وی از اجرای ویژه برنامه‌های ملی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در راستای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه‌های قرآنی به صورت مجازی برگزار و از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس امامزادگان برگزار خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: در شب پیروزی انقلاب اسلامی مراسم لبیک یا امام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با سر دادن ندای الله اکبر در بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم روز ۲۲ بهمن با حضور کارکنان اوقاف و امور خیریه مازندران سر سراسر استان، خادمین و هیأت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران به‌صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از افتتاح ۲ پروژه عمرانی موقوفات استان به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های بابل و محمودآباد به ارزش ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: پروژه عمرانی موقوفه امیرمکرم شهرستان محمودآباد در ۴ طبقه و ۷ واحد منزل مسکونی در ۹۰۰ مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدری از افتتاح پروژه تجاری مسکونی موقوفه مولانا شهرستان بابل خبر داد و گفت: این پروژه در ۳ طبقه به مساحت ۴۵۰ مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول