اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کمک ۱۰۰ میلیونی کمیته به اسکیت و افزایش بودجه در سال آینده

رئیس کمیته ملی المپیک از افزایش بودجه اسکیت در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کمک ۱۰۰ میلیونی کمیته به اسکیت و افزایش بودجه در سال آینده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی امروز بازدیدی از ۳ فدراسیون خواهند داشت که در نخستین بازدید به فدراسیون اسکیت رفتند. 

بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت در ابتدا گزارشی از وضعیت این رشته و مدال‌های کسب شده اشاره کرد. وی همچنین اشاره‌ای به کمبود امکانات داشت و اعلام کرد تجهیزات ورزشکاران شخصی است. 

رضایی گفت: اگر بخواهیم بودجه ۲۰۰ میلیونی را به ورزشکارانی که در بازی های آسیایی و المپیک پکن شرکت می‌کنند، تقسیم کنیم به هر ورزشکار ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. 

رئیس فدراسیون اسکیت خاطر نشان کرد: در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو حتما مدال‌آور خواهیم بود. با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ سال پرکاری است، این فدراسیون می‌تواند شگفتی ساز باشد. در همه رویدادها تلاش می‌کنیم روی سکو برویم.

*درخواست فدراسیون اسکیت کمک ۲۰ هزار دلاری بود

مریم وفاخواه نایب‌رئیس بانوان فدراسیون اسکیت هم اشاره‌ای به نیازهای تیم ملی از جمله خوابگاه و تجهیزات اشاره کرد. وی قول مدال اسکیت هاکی در مسابقات فیلیپین را داد که سال آینده برگزار خواهد شد. 

* سجادی: فدراسیون از فرصت‌ها استفاده کند

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو هم در این جلسه خطاب به مسئولان اسکیت، گفت: از شما دعوت می‌شود تا در نشستی در کمیته گزارشات شما ارائه شود. این رشته استعدادهای زیادی دارد و علاوه بر حضور اسکیت در توکیو، این رشته در المپیک پاریس هم حضور خواهد داشت. 

وی افزود: امکانات خوبی دارد، اگر بتوان تجهیز کرد شرایط بهتر هم خواهد شد. اسکیت علاقمندان زیادی دارد و باید از این فرصت‌ها استفاده کند تا شاهد شکوفایی این رشته باشیم.

صالحی‌امیری: افزایش بودجه اسکیت در سال آینده

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: ما باید ۲ کار انجام دهیم؛ تا الان آنچه انجام شده شایسته تقدیر بوده و نکته دوم اینکه اسکیت جذاب و پرنشاط است. هاکی روی یخ هم جذابیت این رشته را بیشتر خواهد کرد. 

وی افزود: مسائل و مشکلاتی وجود دارد از جمله سخت افزاری که با کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صحبت خواهم کرد. پیشنهاد من این است اسکیت جلسه‌ای با فخری و سجادی داشته باشد و برنامه خود را قبل از پایان سال برای سال‌های آینده ارائه دهد. در این برنامه تعهدات طرفین مشخص شود و براساس آن حرکت شود. 

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: ما دو هفته قبل کمک کردیم و برای ۱.۵ ماهه آینده ۱۰۰ میلیون تومان دیگر کمک می‌کنیم. اگر بودجه نا در سال آینده تصویب شود، اسکیت جزو ۳ رشته اولی است که بیشترین افزایش بودجه را تجربه خواهد کرد. برای ورزشکاران هم باید انگیزه‌ای تعریف شود تا بتوانند در رقابت‌ها شرکت کنند. 

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول