اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمدی: با آذری صحبتی نداشتم/ برای تقویت ذوب‌آهن با رضایی صحبت کردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای تقویت تیم با سرمربی صحبت‌هایی انجام دادیم و مشغول رایزنی‌های لازم هستیم.

محمدی: با آذری صحبتی نداشتم/ برای تقویت ذوب‌آهن با رضایی صحبت کردیم

جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت های زیر را مطرح کرد:

فارس: روز گذشته تیم ذوب‌آهن در یک بازی سخت، روی چمن مصنوعی 10 نفره شد و با وجود اخراج سرمربی در نهایت توانست اولین 3 امتیاز فصل را مقابل نساجی مازندران کسب کند.

خدا کمک کرد و بچه‌ها هم خیلی زحمت کشیدند. همه عوامل تیم دست به دست هم دادند و این اتفاق افتاد. ممکن است در هر مقطعی برای هر تیمی شرایطی پیش بیاید که در چنین اوضاع و احوالی گیر کند. متأسفانه این فصل برای ما اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. از هفته اول می‌توانستیم برنده شویم ولی متأسفانه عوامل متعدد باعث شد این اتفاق نیفتد. بعضاً بچه‌ها درگیر کرونا شدند و بعضاً اشتباهات فردی بود. اما شاه‌بیت این شرایط سخت را اشتباهات مهلک داوری می‌دانم که در این فصل خیلی به ما آسیب زد. با تائید کارشناسان و حتی خود کمیته داوران، ذوب‌آهن بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشته، اگر این اشتباهات نبودند ذوب‌آهن الان جزء 5-4 تیم اول جدول بود نه اینکه در این شرایط سخت و دشوار قرار داشته باشد.

فارس: بازی روز گذشته مقابل نساجی را چطور دیدید؟

بازی سخت و نفس‌گیری بود. دو تیم همسایه هم در جدول بودند و واقعاً 6 امتیازی بود. البته شرایط برای ما سخت‌تر بود چون در زمین حریف و روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم. 10 نفره شدیم و سرمربی ما هم اخراج شد. همه این مسائل در کنار هم شرایط را سخت‌تر کرد اما با تلاش بچه‌ها و کادر فنی، حمایت مجموعه ذوب‌آهن از تیم همچنین صبر و حوصله هواداران علیرغم شرایط سخت موجود باعث شد این اتفاق خوب بیفتد و پیروز میدان شویم. امیدوارم با لطف خدا، پشتکار و همت بچه‌ها و برنامه‌ریزی کادر فنی، روند پیروزی در هفته‌های آینده هم ادامه پیدا کند تا جایگاهمان در جدول خیلی بهتر شود.

فارس: با توجه به مصوبه‌ای که مدتی قبل از سوی هیأت مدیره ذوب‌آهن صادر شد و اکنون که تیم به پیروزی رسیده آیا حمایت از سرمربی تیم ادامه خواهد داشت؟ 

ما همیشه حمایتمان پشت سر تیم بوده، چه از طرف باشگاه و چه از طرف مجموعه ذوب‌آهن. شاید خیلی‌ها انتظار داشتند ما زودتر از این دست به تصمیمات خاص بزنیم ولی با صبر و حوصله‌ای که همه به خرج دادیم، فشار به وجود آمده را تحمل کردیم. تلاشمان این بود که کمترین فشار و آسیب به تیم وارد شود تا بازیکنان بتوانند با تمرکز و تلاش بهترین نتیجه‌ها را بگیرند. در این صورت خدا هم کمک می‌کند. همانطور که به فرموده قرآن بعد از هر سختی آسانی است، انشاالله شرایط بهتر و آسانتری در انتظار تیم ما خواهد بود.

فارس: بسیاری منتظر بودند که مصوبه هیأت مدیره بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با توجه به اینکه تیم نتوانست امتیازات لازم را کسب کند اجرایی شود اما این اتفاق نیفتاد و حرف و حدیث‌ها قوت بیشتری گرفتند.

اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم تیم ما برنده بازی با نفت مسجد سلیمان بود اما همان اشتباهات مهلک داوری که گفتم مانع این اتفاق شد. بازیکنان ما صددرصد سوار بازی بودند، موقعیت‌های زیادی هم خلق کردند اما متأسفانه تبدیل به گل نشد. در دقایق پایانی هم گل سالم ما مردود اعلام شد و شرایط سخت‌تری به وجود آمد.

نباید انصاف را کنار بگذاریم. تیم ما در همه بازی‌ها نمایش فنی خوبی داشته به ویژه مقابل نفت مسجد سلیمان که بازیکنان ما فوتبال زیبا و مؤثری را به نمایش گذاشتند ولی متأسفانه اشتباه کمک داور باعث شد پیروز میدان نباشیم. پس از آن نشستیم و بررسی کردیم و همه موارد را مورد بررسی قرار دادیم، همانطور که همیشه از تیم حمایت کردیم در این مقطع هم همین کار را انجام دادیم. نتیجه این حمایت همدلی و پشتیبانی از تیم هم مشخص شد و توانستیم در بازی سخت مقابل نساجی موفق باشیم و 3 امتیاز را بگیریم.

فارس: به این ترتیب از این پس صحبت از مصوبه و ... نخواهد بود؟ 

قطعاً با پیروزی‌هایی که تیم انشاالله در آینده کسب می‌کند، هم تیم ثبات خیلی بیشتر و بهتری پیدا می‌کند و هم اینکه در جدول جایگاهمان ارتقا پیدا می‌کند و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

فارس: با این حساب تا آخر فصل خبری از جابجایی روی نیمکت نخواهد بود.

وقتی مجموعه‌ای موفق شود و نتیجه بگیرد چه دلیلی دارد تغییرات انجام شود؟ ما قالب بدشانسی‌ها را هم با حمایت پشت سر گذاشتیم و این برای همه روشن است.

فارس: آیا به خاطر برد دیروز مقابل نساجی پاداشی به اعضای تیم تعلق می‌گیرد؟

قطعاً همین کار را انجام می‌دهیم.

فارس: ممکن است که تغییر و تحولاتی در سطح مدیریت باشگاه ذوب‌آهن صورت بگیرد؟

در جلسات هیأت مدیره در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر می‌شود. اینکه تغییراتی در سطح مدیریت انجام شود یا نه به شرایط حاکم بر مجموعه بر می‌گردد. مدیریت مجموعه تصمیم‌گیری می‌کند که تغییری حاصل شود یا نه، ما هم تا لحظه‌ای که مسئولیتی را بر عهده داریم با قدرت و قوت کارمان را انجام می‌دهیم و قطعاً خدا هم کمک می‌کند که موفقیت حاصل شود.

فارس: شما برای فعالیت در باشگاه ذوب‌آهن حکم مأموریتی داشتید که به پایان رسیده بود. آیا این حکم تمدید و مشکل برطرف شده است؟

قطعاً اگر این مسئله برطرف نمی‌شد تغییر و تحول صورت می‌گرفت.

فارس: یعنی در باشگاه ذوب‌آهن ماندگار شدید.

کلا فلسفه زندگی بشریت در این دنیا عدم ماندگاری است. این‌ها موارد عاریه‌ای دنیا هستند. یک روز وجود دارد و یک روز وجود ندارد، اگر قسمت باشد من خدمت‌گذار و سرباز مجموعه هستم.

فارس: در فضای مجازی شایعاتی در خصوص رفتن یزدی‌زاده (مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن) و ایجاد تغییر و تحولات در سطح کارخانه و به دنبال آن در باشگاه مطرح شد.

از این موضوع بی اطلاع هستم.

فارس: در فضای مجازی هجمه‌هایی به نام هواداران ذوب‌آهن علیه شخص شما ایجاد شد.

هواداران واقعی پشت تیم هستند و حمایت می‌کنند. قبل از سفر تیم به قائمشهر به تمرین رفتند و بازیکنان و اعضای تیم را تشویق کردند. دیشب هم در برگشت تیم به استقبال بچه‌ها رفتند. دلسوز آن است که حمایت کند. عیار آدم‌ها در سختی مشخص می‌شود. من از همه آنها تشکر می‌کنم. انشاالله پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و آنها نتیجه حمایت خودشان را ببینند. در واقع دستمزد حمایتشان را با پیروزی‌های تیم می‌گیرند و واقعاً انتظار دیگری هم ندارند.

فارس: موضوع حضور سعید آذری در تمرین ذوب‌آهن بررسی می‌شود؟

این مساله روند خودش را طی می‌کند. باید ببینیم موضوع چه بوده است.

فارس: آیا با خود سعید آذری در این مورد صحبت کرده‌اید؟

نه، اصلاً صحبتی نداشتم.

فارس: برای نقل و انتقالات زمستانی از سرمربی لیست گرفته‌اید؟

یکسری صحبت‌هایی داشتیم. مشغول انجام رایزنی‌های لازم هستیم که انشاالله در پست‌های مورد نیاز تیم تقویت شود و این کار را حتماً انجام می‌دهیم.

فارس: پرونده مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیل‌فر در چه وضعیتی قرار دارد؟

این پرونده‌ها در ارکان قضایی فدراسیون در حال بررسی هستند. منتظریم ببینیم احکام آنها چه زمانی صادر می‌شود. دفاعیات، مدارک و مستنداتمان را فرستاده‌ایم و باید ببینیم کمیته وضعیت و دیگر ارکان قضایی فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرند.

فارس: در این هفته مسابقات لیگ برتر باید در دربی اصفهان مقابل سپاهان قرار بگیرید. این بازی را چطور می‌بینید؟

بازی دربی همیشه شرایط و حساسیت‌های خاص خودش را دارد، خداراشکر تیم ما در وضعیت خوبی است. با پیروزی که دیروز به دست آوردیم بچه‌ها متوجه شدند می‌توانند حقشان را بگیرند علیرغم اینکه ممکن است اشتباه و اشکال و ایراد وجود داشته باشد. با حمایت‌هایی که از تیم و باشگاه ذوب‌آهن می‌شود انشاالله با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم و به یاری خدا پیروز میدان خواهیم بود. مطمئناً در توان کادر فنی و تیم ما هست که پیروز این مسابقات باشند.

فارس: آیا برنامه‌ای برنامه رفع محرومیت رحمان رضایی و حضور او روی نیمکت در بازی با سپاهان دارید؟

در حال پیگیری هستیم تا ببینیم تصمیم‌گیرندگان و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی می‌گیرند. بحث اخراج کنار زمین قانون است و محرومیت و پروسه خاص خودش را دارد. پیگیر این مساله هستیم که اگر مشکل و موردی هم بوده برطرف شود تا دردسری برای مجموعه به وجود نیاید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول