اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 232 نفر به تعداد افراد بستری شده براثر ابتلا به کرونا افزوده شده است که این تعداد یک و نیم برابر تعداد بستری شدگان 10 روز گذشته هستند.

افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در آذربایجان غربی

جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 232 نفر به تعداد افراد بستری شده براثر ابتلا به کرونا افزوده شده است که این تعداد یک و نیم برابر تعداد بستری شدگان 10 روز گذشته هستند.

وی با بیان اینکه تعداد شهرهای استان با وضعیت زرد همچنان در روزهای گذشته ثابت است، تصریح کرد: در این میان شهر ارومیه بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های اشنویه، پلدشت، تکاب، سردشت و شاهین دژ بستری کرونایی گزارش نشده است.

آقازاده اعلام کرد: در حال حاضر ۳۴۱ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که از این تعداد، ۱۹۵ نفر با تشخیص احتمالی و ۱۴۶ نفر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا تحت درمان قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین از این تعداد، ۹۹ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های آذربایجان غربی بستری بوده و ۲۶ نفر به ونتیلاتور متصل  هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول