اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بررسی تحولات اقتصادی 42 ساله کشور در «بربلندای افتخار»

«بر بلندای افتخار» ویژه برنامه رادیو گفت‌وگو درباره تحولات اقتصادی کشور در 42 سال گذشته است که به مناسبت دهه فجر پخش خواهد شد.

بررسی تحولات اقتصادی 42 ساله کشور در «بربلندای افتخار»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این برنامه در قالب مستند رادیویی، همزمان با ایام دهه فجر، به تهیه کنندگی حسین سلطانی و بهزاد محمودزاده روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

حامد ارسنجانی مدیرگروه دانش و اقتصاد درباره مجموعه مستندرادیویی «بر بلندای افتخار» گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و لزوم بیان دستاوردهای انقلاب، مجموعه مستند «بربلندای افتخار» در قالب مستند رادیویی تلاش می کند تا دستاوردهای این نظام در زمینه اقتصادی را به اطلاع مخاطبین خود برساند.

وی افزود: هر قسمت از این مستند در بر دارنده یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مسیر طراحی و ثمردهی کلان پروژه‌ها را بررسی خواهد کرد.

حسین سلطانی یکی از تهیه کنندگان «بر بلندای افتخار» نیز بیان کرد: این ویژه برنامه در 12 قسمت 60 دقیقه‌ای در دهه فجر به سمع شنوندگان رادیو گفت وگو خواهد رسید.

وی درباره هدف این برنامه گفت: «بر بلندای افتخار» به تبیین شرایط گذشته، سیر تحولات و نقطه مطلوبی که کشور بدان دست پیدا کرده است می شود.

بهزاد محمودزاده، دیگر تهیه کننده «بر بلندای افتخار» نیز موضوعات این برنامه را به این شرح برشمرد: استارت آپ‌ها و زیرساخت‌های فناوری کشور، پتروپالایشگاه‌ها و صنعت پتروشیمی کشور، توسعه شبکه ریلی کشور مبتنی بر شرکت های داخلی، توسعه شبکه جاده ای کشور مبتنی بر توان داخلی، توسعه شبکه ارتباطی کشور و فرصت های جدید کسب و کار، صنعت برق، توسعه صنعت نظامی و توجه ساخت وفناوری آن، گسترش سیستم آبرسانی در کشور و چگونگی آن، صنعت کشتی سازی و مسیر تحول آن در کشور، پروژه های مبتنی بر عملکرد پارت های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، صنعت کشاورزی و توسعه فناوری در آن، محرومیت زدایی در کشور وعملکرد بسیج سازندگی.

وی افزود: همان گونه که از موضوعات برنامه «بر بلندای افتخار» مشخص است در تمام موارد ذکر شده محور با دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های متعدد اقتصادی است. این درحالی است که در بسیاری از این موارد در قبل از انقلاب یا اقدامی نشده بود و یا به صورت محدود و با کمک های خارجی اتفاقاتی کوچک افتاده بود.

مستند 12 قسمتی بربلندای افتخار از روز شنبه 11 بهمن همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به روی آنتن رادیو گفت و گو می رود شبکه رادیویی گفت و گو بر روی موج fm ردیف 103ونیم مگاهرتز و  از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن‌ ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www.radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول