اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان احداث می‌شود.

احداث قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد در نشستی با شماری از مسؤولان استان سمنان اظهار کرد: قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد با هدف آشنایی مردم و به‌ویژه نسل جوان با حماسه سنگرسازان بی‌سنگر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد، افزود: زائران امام هشتم (ع) می‌توانند از این پارک موزه و این قرارگاه بازدید کنند و با حماسه‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در پارک موزه دفاع مقدس گفت: در حال حاضر، فعالیت‌های عمرانی این قرارگاه به پایان رسیده و اقدامات غرفه‌آرایی و نرم‌افزاری سنگر و محوطه‌سازی قرارگاه آغاز شده است.

میرعماد با اشاره به برخی از مشخصات این قرارگاه ستاد مهندسی جنگ جهاد گفت: حدود یک هزار مترمربع محوطه و قرارگاه و سنگرهای آن نیز ۳۰۰ مترمربع است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه ستاد مهندسی جنگل جهاد در پارک موزه دفاع مقدس شامل سنگرهای فرماندهی، تدارکات، تعمیرگاه، معراج شهدا و ...است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد که در پارک موزه دفاع مقدس در حال احداث است یکی از افتخارات جهادگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

واقعیت‌های دفاع مقدس تبیین شود

سیدحمزه رضوی، مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی نیز در این بازدید اظهار کرد: شهدا گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید به جامعه معرفی شوند.

وی ضمن مطلوب خواندن اقدامات انجام شده در راستای ایجاد قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان گفت: باید بخش تحقیقات مهندسی نیز در این قرارگاه در نظر گرفته شود تا ضمن جذب جوان‌ها واقعیت‌های دفاع مقدس نیز معرفی شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول