اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

مهدی پور: مرحوم مقدسی توانایی بالایی در مدیریت رسانه داشت

یک فعال رسانه ای گفت: مرحوم رضا مقدسی توانایی مدیریت رسانه های مختلفی را در سال های فعالیت شان داشت.

مهدی پور: مرحوم مقدسی توانایی بالایی در مدیریت رسانه داشت

«فرشاد مهدی پور» فعال رسانه ای و مدیر عامل سابق روزنامه صبح نو، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، درباره سالروز درگذشت رضا مقدسی گفت: از سال ۷۴ ایشان را می شناختم. آن زمان دانش آموز دبیرستان بودم و تازه می خواستم وارد حیطه مطبوعات شوم و آقای مقدسی مسئول گروه فرهنگی روزنامه قدس بودند و صفحه ای به نام دانشگاه داشتند و من نیز مطالبی درباره دانشگاه برایشان می نوشتم و این نقطه آغاز آشنایی مان بود.

وی ادامه داد: دو سه سالی به همین طریق با هم همکاری کردیم و آقای مقدسی سردبیر روزنامه قدس شد و به دفتر مرکزی این روزنامه در تهران منتقل شد. او پروژه چاپ هم زمان روزنامه قدس که اولین تجربه در ایران بود و در کشورهای امریکا و انگلیس اجرا می شد را در تهران اجرا کرد.

وی درباره عملکرد رسانه ای مرحوم مقدسی گفت: توانایی مدیریت رسانه از قابلیت های ویژه وی بود. درباره توانایی ها و  قابلیت هایی که در مدیریت کردن رسانه های مختلف داشتند می توان به حضور موفق در رسانه هایی نظیر روزنامه قدس، راه اندازی خبرگزاری مهر، حضور در روزنامه جام جم، روزنامه همشهری، روزنامه خبر و روزنامه صبح نو اشاره کرد. ایشان در مسیر کاری توانایی خود را در مدیریت رسانه های مختلف نشان داد.

مهدی پور همچنین افزود: آقای مقدسی در همین سال های مدیریت شان در رسانه های مختلف، دبیر جشنواره های مختلف از جمله دبیر جشنواره مطبوعات شهری و ...هم بودند.

به گزارش فارس، زنده یاد «رضا مقدسی» از مدیران و فعالان رسانه‌ای کشور بود که روز 13 بهمن ماه سال 96 پس از تحمل ماه‌ها بیماری، درگذشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول