اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: برنامه داشتیم که در ثانیه 15 گل زدیم/ سرمربی و کادرفنی مقصر نتایج نیستند

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با فوتبالی که تیم ما ارائه می‌دهد آخرین نفری را که باید به خاطر نتایج مقصر بدانیم سرمربی تیم است.

حسینی: برنامه داشتیم که در ثانیه 15 گل زدیم/ سرمربی و کادرفنی مقصر نتایج نیستند

سیدعبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل نساجی و کسب اولین سه امتیاز در لیگ بیستم اظهارداشت: بازی خوبی بود. محکوم به برد بودیم. در بازی‌های قبلی هم نشان داده بودیم که برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. دیروز خدا خواست و با همت بچه ها توانستیم دست پر به اصفهان برگردیم. ممنون هواداران هستیم و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم که در این مدت خیلی اذیت شدند اما حامی ما بودند. امیدوارم این پیروزی استارت بازی‌های خوب و بردهای بیشتر در هفته‌های بعد باشد.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه اولین بردفصل جدید این تیم با سریعترین گل لیگ برتر همراه شد، گفت: ما با برنامه بودیم. سعی کردیم با شروع بازی روی دروازه نساجی فشار ایجاد کنیم تا به گل برسیم. خداراشکر این اتفاق خیلی زود افتاد و به خواست خدا در ثانیه 15 توانستیم گل بزنیم. از این اتفاق خیلی خوشحالیم چون باعث شد بچه ها با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند.

حسینی در خصوص اینکه کار سختی را با وجود بازی رو چمن مصنوعی و 10نفره بودن انجام دادند، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی داریم. باید به مجید جلالی و تیم نساجی تبریک گفت. واقعا فوتبال خوبی را انجام دادند و در خیلی از اوقات بازی هم ما را تحت فشار گذاشتند. ولی ما عزممان را برای سه امتیاز جزم کرده بودیم. بازی روی چمن مصنوعی هم متفاوت است اما بازیکنان ما با این شرایط آشنا بودند. خودم هم در وطنی بازی کرده بودم. در کل همت و همدلی بیشتری در این بازی داشتیم که خوشبختانه جواب داد. 

وی افزود: شاید باور کردنی نباشد. با اراده خاصی وارد این بازی شدیم. واقعا بازی در خانه نساجی وقتی 10نفره می شوید و سرمربی تیم شما هم اخراج می‌شود خیلی سخت‌تر است. اما بچه ها دست به دست هم داده بودند و هم قسم شده بودیم. خداراشکر که سربلندبیرون آمدیم و شرمنده هواداران نشدیم.

حسینی در مورد اخراج مجتبی حقدوست در این مسابقه عنوان کرد: او از بازیکنان خوب تیم ما است.من نزدیک به آن صحنه نبودم. فکر کنم به خاطر حرف‌هایی که ردوبدل شد داور او را اخراج کرد. به هرحال داور به صحنه نزدیک بود. خطا به گونه‌ای نبود که اخراج داشته باشد، قطعا به خاطر مساله دیگری این اتفاق افتاد.

مدافع ذوب‌آهن در مورد گلزنی مقابل نساجی که باعث شد برنده نیمه اول را به پایان برسانند، گفت: گل زدن حاصل یک کار تیمی است. واقعا خیلی خوشحالم که در این کار سهمی داشتم. باز کردن دروازه نساجی در خانه خودش کار خیلی سختی است. برای این گل همه بازیکنان ما زحمت کشیدند و من نفر آخری بودم که به توپ ضربه زدم. این گل را به هواداران ذوب آهن تقدیم می‌کنم و امیدوارم این پیروزی شروعی برای خوشحالی بیشتر آن‌ها در بازی های آینده باشد.

وی در مورد انتشار مصوبه هیات مدیره و تاثیر‌ان روی کار بازیکنان تیم، عنوان کرد:‌ وقتی تیمی در بحران است، بازیکنانش هم تحت فشار قرار می‌گیرند. هیچ تیم و بازیکنی دوست ندارد انتهای جدول باشد. در خیلی از بازی‌های این فصل مستحق پیروزی بودیم اما به هر دلیلی، بدشانسی یا اشتباهات داوری که خیلی هم از آن لطمه خوردیم این اتفاق نیفتاد.

حسینی تصریح کرد: با وجود این فشارها، یک سری اتفاقات قشنگ نیست. بازیکنان خودشان ناراحتی و استرس دارند. کاش یک سری حرف‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها کمتر زده شود. این مسائل باعث می‌شود بچه ها تحت فشار بیشتری قرار بگیرند و با استرس بازی کنند. خدا به بچه های ما عزت بدهد. در این فصل خوب بودند اما بدشانسی و یک سری اشتباهات گریبانگیر ما شد.

مدافع ذوب‌آهن در مورد انتقاداتی که علیه رحمان رضایی به خاطر نتایج کسب شده به وجود آمد، گفت: با فوتبالی که تیم ما ارائه می‌دهد آخرین نفری را که باید به خاطر نتایج مقصر بدانیم سرمربی تیم است. در بازی که گل سالم زده می‌زنید اما آفساید می‌گیرند یا بازی که پنالتی برای شما گرفته نمی‌شود و همچنین اتفاقات دیگر، مطمئنا سرمربی دیگر اعضای کادرفنی مقصر نیستند. آن‌ها زحمت زیاد می‌کشند و نکات خوبی هم به بازیکنان می‌گویند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در بازی دیروز که مهمان بودیم، روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم و 10نفره شدیم، با نکاتی که از کادرفنی به تیم منتقل شد، تیم توانست با صلابت بازی کند و برنده باشد. خیلی از بازی‌های دیگر را می‌شود مثال زد. من مقصر آخر این نتایج و مسائل را کادرفنی می‌دانم.

حسینی در مورد بازی بعدی ذوب‌آهن مقابل سپاهان عنوان کرد: دربی اصفهان جذابیت خیلی خاصی مخصوصا برای مردم این استان دارد. می‌دانیم با تیم بزرگی بازی داریم. آن‌ها در این لیگ با هدایت محرم نویدکیا خیلی خوب کار کرده اند. امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان خوب بازی کنیم و برنده زمین باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول