اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «شهید سلیمانی» بین نیازمندان تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا خبر داد و گفت: تیم‌های بازرسی و سرکشی از اماکن و بازار و... در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان فعال هستند.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «شهید سلیمانی» بین نیازمندان تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مرتضی سیاهوشی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گریزی به موفقیت‌های چشمگیر ‌انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقسیم عدالت و امکانات خدماتی و رفاهی بسیار موفق بوده و این مهم از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ البته تفاوت‌های در این خصوص در شهرهای کشور نسبت به هم وجود دارد.

وی افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق را از دیگر برکات نظام دانست و گفت: امروز کرونا قدری همه کارها را محدود کرده است؛ اما مراسم‌ معنوی و دینی در مناسبت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی و فرهنگی چون مراسم ۲۲ بهمن، اربعین و... حضور پرشور و شعور مردم بی‌نظیر بود امیدواریم هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از بین برود و این آیین‌ها به عنوان نمادی از اقتدار ملت ایران برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه ایستادگی روزافزون ملت ایران اسلامی در مقابل قلدران و زورگویان مستکبر جهان امروز بر کسی پوشیده نیست افزود: برگزاری رزمایش‌های نظامی که قدرت نظامی ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد نمونه بارز دیگر از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن توان مقابله با نظام را ندارد اضافه کرد: امروز دنیا شاهد این است که دشمنان جمهوری اسلامی هرگاه بخواهند هر تحرکی علیه ایران اسلامی داشته باشند به واسطه توان و اقتدار نظامی ما عقب‌نشینی می‌کنند.

سیاهوشی شهید سلیمانی را از تربیت‌شدگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شهید سلیمانی در انقلاب و دفاع مقدس رشد کرد و به مکتب و الگوی بین‌المللی مبدل شد؛ البته سلیمانی‌های این سرزمین به برکت اسلام و انقلاب بسیار هستند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی هم داریم که دشمن هم بسیار تلاش می‌کند که مردم را با استفاده از آن‌ها با القای یاس و ناامیدی نسبت به نظام بی تفاوت و یا بدبین کنند گفت: البته بخش عظیمی از این مشکلات به سوء مدیریت برمی‌گردد با این وجود ما موظف به امیدآفرینی واقعی هستیم نه امید کاذب.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان تویسرکان در ادامه شعار محوری امسال دهه فجر را «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار» اعلام کرد و از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه فجر درسطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خبر داد.

وی فضاسازی و تبلیغاتی در سطح شهرستان، فعال‌سازی ایستگاه فرهنگی در میدان شهید فرشید هرمزی، نشست‌های بصیرتی، مسابقه کتابخوانی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی، میز خدمت کارمندی را برخی از برنامه‌های ایام دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برشمرد.

سیاهوشی به برگزاری نشست‌های سبک زندگی حضرت فاطمه(س) با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: رزمایش‌های متعدد نظیر کمک‌های مومنانه، دفاع مقدس، گشت‌های رضوی و... در سطح شهرستان در روزهای مبارک دهه فجر انجام خواهد شد.

وی به تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا خبر داد و گفت: تیم‌های بازرسی و سرکشی از اماکن و بازار و... در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان فعال هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان با اشاره به اجرای گروه سرود به صورت پاتوقی با رعایت اصول بهداشتی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به احتمال زیاد به صورت رژه موتوری و خودروی توسط سپاه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول