اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خرید 950 تن میوه شب عید برای کردستان/مشکلی در توزیع کالاهای اساسی نداریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای تامین میوه شب عید امسال 650 تن پرتقال و 300 تن سیب خریداری شده است که در صورت نیاز بازار تا 25 درصد قابل افزایش است.

خرید 950 تن میوه شب عید برای کردستان/مشکلی در توزیع کالاهای اساسی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کردستان، اظهار کرد: برنامه دولت برای تامین میوه شب عید امسال در کردستان خرید و توزیع 950 تن پرتقال و سیب یارانه‌ای است.

وی در ادامه سخنان خود به توزیع کالاهای اساسی در استان اشاره کرد و افزود: از اول مهرماه سال جاری تا 11 بهمن، 685 تن روغن نباتی ویژه صنف و یک هزار و 291 تن ویژه خانوار توسط سازمان صمت، 420 تن توسط شرکت‌های پخش و 305 تن نیز توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه کمبودی از لحاظ روغن مایع در استان نداریم و مشکل کمبود روغن جامد هم سراسری است، ادامه داد: در مجموع مشکلی از لحاظ توزیع کالاهای اساسی در کردستان وجود ندارد.

دره‌وزمی یادآور شد: در این چهار ماه 600 تن برنج هندی 1121 و 401 تن هم شکر خانوار در بسته‌های سه کیلویی با قیمت 24 هزار تومان در استان توزیع شده است و همچنین 365 تن شکر مورد نیاز زنبورداران استان را هم در این مدت تامین  و 670 تن مرغ منجمد توزیع شده است. 

وی بیان کرد: همچنین در این مدت سه هزار و 320 حلقه لاسیتک خودرو تامین شده و در حال پیگیری برای دریافت چهار هزار و 200 حلقه دیگر هستیم تا در این زمینه نیز بازار با کمبودی مواجه نشود.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول