اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۶۳ جهادگر کارآفرین مهارت دیده در بوشهر حامی اشتغال پایدار مددجویان

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر مدل اشتغال مددجویان این نهاد را الگوی ایرانی-اسلامی رفع بیکاری در کشور عنوان کرد.

۶۳ جهادگر کارآفرین مهارت دیده در بوشهر حامی اشتغال پایدار مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی، یعداز ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در توانمند سازی مددجویان به تشریح راهبردهای اصلی اشتغال این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته امداد به دور از همه هیاهوها و کشمکش‌های سیاسی و اقتصادی، رفع نیازهای ضروری خانوارهای محروم، ضرورت‌های فرهنگی و بهداشتی و درمانی، مسکن، اشتغال و خودکفایی مددجویان و دهها خدمت دیگر را تا مرحله ثبات خانواد ها در اولویت برنامه‌های کاری خود دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اولین راهبرد اشتغال کمیته امداد توسعه فعالان کسب و کار است گفت: در این راهبرد به فعالانی از جمله خیرین کارآفرین، جهادگران کارآفرین، مؤسسات مشاوره شغلی، آموزشگاه‌های کسب و کار، مؤسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک‌های صنعتی، مناطق ویژه اقتصادی، کارآفرینان حرفه‌ای، پارک‌های علم و فن آوری، شرکت‌های فنی مهندسی و دانش بنیان، فروشگاه‌های فیزیکی و مجازی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای محلی که در این زمینه کمک کار امداد هستند می‌توان اشاره کرد.

لطفی بهبود فضای کسب و کار را دومین راهبرد اشتغال کمیته امداد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد در تلاطم‌های اقتصادی فعلی در کنار مجریانی که در سنوات اخیر اقدام به راه اندازی فعالیت اقتصادی نمودند است و به افرادی که قصد ورود به بازار کار را دارند هم مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به سومین راهبرد این نهاد با تمرکز بر شش زنجیره ارزش ویژه از جمله فن آوری اطلاعات، تولید گوشت قرمز و شیر، تولید گوشت مفید سفید، اسباب بازی، گوهر تراشی، فرش و صنایع دستی، گوهر تراشی گفت:الگوی ما در این شش زنجیره، شناسایی حلقه‌های ضعیف و مفقود و تقویت حلقه زنجیره‌های ارزش است.

لطفی خاطرنشان کرد: شبکه‌ای از ۶۰ کارشناس مجرب و آموزش دیده، هفت مرکز نیکوکاری کارآفرینی و ۶۳ جهادگر کارآفرین مهارت دیده در سراسر استان در جهت ایجاد اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت این نهاد تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان اشتغال این نهاد علاوه بر نظارت و مشاوره، در حوزه پایدارسازی مشاغل نیز ورود خواهند کرد، گفت: در این حوزه در صورت نیاز تسهیلات تکمیلی هم به نیازمندان پرداخت خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر مدل اشتغال مددجویان این نهاد را الگوی ایرانی-اسلامی رفع بیکاری در کشور عنوان کرد و گفت: مطابق با مدل جدید اشتغال امداد "الگوی اسلامی ایرانی رفع بیکاری " با کمک کارآفرینان حرفه "راهبران شغلی" به تکمیل زنجیره‌های ارزش حرفه‌های مختلف و رفع بیکاری گروه‌های هدف امداد کارسازی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

لطفی خاطرنشان کرد: در حوزه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و با ارزش مددجویان با کمک مجتمع اقتصادی کمیته امداد بصورت ویژه ورود داریم و حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول