اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بابایی: گل اول پرسپولیس آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم/ کمک داور پرسپولیسی 6 آتشه بود

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: اگر گل اول پرسپولیس آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم.

بابایی: گل اول پرسپولیس آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم/ کمک داور پرسپولیسی 6 آتشه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان بابایی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما خوب کار را شروع کرد، می‌خواستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم زیرا مساوی هم به درد ماشین‌سازی نمی‌خورد.

وی افزود: درباره داوری حرف نمی‌زنم اما جو را خیلی خراب کرد، به نظر من گل اول پرسپولیس 100 درصد بود و اگر آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم زیرا این صحنه خیلی واضح بود.

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد: در صحنه گل هم با وجود اینکه تیم ما جوانمردانه بازی کرد اما پرسپولیسی‌ها توپ را بیرون نزدند به همین دلیل دقیقه 94 گل خوردیم و بازی را از دست دادیم با وجود اینکه خیلی خوب کار کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم اما شکست خوردیم.

بابایی خاطرنشان کرد: بازیکن ما در صحنه قبل از گل دوم پرسپولیس روی زمین افتاد اما کادر فنی پرسپولیس جو را خراب کرد و به بازیکنانشان گفت توپ را بیرون نزنید متأسفانه همان توپ هم به گل تبدیل شد.

وی درباره اینکه بازیکنان ماشین‌سازی اعتقاد دارند داور با آنها بد صحبت کرده، اظهارداشت: احترام برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس مثل سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا واجب است اما کمک داور دوم یک پرسپولیسی 6 آتشه بود که خیلی با بچه‌های ما بد حرف می‌زد.

مهاجم ماشین‌سازی درباره گلزنی خود مقابل پرسپولیس گفت: این گل تلاش همه بازیکنان بود اما با کسب امتیاز همراه نشده، فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول