اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رزاق‌پور: ماشین‌سازی در تبریز هم تنها است/ داور با ما بد صحبت می‌کرد

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: تیم ما تک و تنها است و حتی در تبریز هم از آن حمایت نمی‌شود.

رزاق‌پور: ماشین‌سازی در تبریز هم تنها است/ داور با ما بد صحبت می‌کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابوالفضل رزاق‌پور پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهارداشت: در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم، پرسپولیس به عنوان فینالیست آسیا همیشه بر پایه مالکیت بازی می‌کند تحت تاثیر قرار گرفت و رو به توپ‌های بلند آورد.

وی افزود: دقیقه 90 روی برخی مسائل و رعایت نشدن بازی جوانمردانه گل خوردیم، درست نبود پرسپولیسی‌ها چنین کاری انجام دهند. حمید مطهری و داود فنایی مربیان من بودند و می‌دانم افراد بزرگ و دوست‌داشتنی هستند، انتظار بیشتری داشتیم، وقتی دقیقه 94 دو یار ما به دلیل آسیب‌دیدگی روی زمین افتاده‌اند بازیکنان پرسپولیس باید بازی جوانمردانه را رعایت کرده و توپ را به ما می‌دادند.

مدافع تیم ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: همان توپ به گل دوم حریف تبدیل شد اما صحبت‌های من هیچ تاثیری ندارد، به خاطر بازی خوبمان امتیازی به دست نیاوردیم، چندین بازی است که به همین شکل فوتبال بازی می‌کنیم اما امتیازی به ما نمی‌دهند، ماشین‌سازی تک و تنهاست و هیچکس حتی در خود تبریز به ما کمک نمی‌کنند و بلکه دوست دارند ماشین‌سازی نتیجه نگیرد.

رزاق‌پور ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم و از مردم خوب تبریز هم عذرخواهی می‌کنم، شبانه روز برای کسب نتیجه زحمت می‌کشیم اما خودشان دیدند چه اتفاقی افتاد، با تمام احترامی که برای علی صفایی قائل هستم به بدترین شکل ممکن با بازیکنان ماشین‌سازی صحبت می‌کرد اما از دقیقه یک به پرسپولیسی‌ها می‌گفت خواهش می‌کنم و لحن محترمانه به کار می‌برد.

وی افزود: چرا داور با ما اینگونه صحبت نمی‌کرد؟ آیا به این دلیل که ماشین‌سازی در انتهای جدول است باید با بازیکنانش به این شکل صحبت کند؟ داور دقیقاً بین دو تیم تبعیض قائل می‌شد البته ما باید بیشتر کار و تلاش کنیم و این مسائل هم هرچه زودتر حل شود. می‌خواهیم خیلی زودتر ماشین‌سازی را از این شرایط خارج کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول