اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۶۰ پروژه عمرانی هم‌زمان با دهه فجر در رودان

فرماندار رودان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۰ پروژه عمرانی هم‌زمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر  یک هزار و ۵۷۷  میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۶۰ پروژه عمرانی هم‌زمان با دهه فجر در رودان

مصطفی غلام‌پور صبح امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۰ پروژه عمرانی هم‌زمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر  یک هزار و ۵۷۷  میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در ۹ فصل آموزش، دین و مذهب، انرژی، رفاه، تامین اجتماعی گردشگری و فرهنگی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن و عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت خواهند بود.

وی اظهار داشت: فصل انرژی با ۲۳ پروژه و اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال در رتبه نخست این پروژه‌ها قرار دارد.

فرماندار رودان از طرح‌های گازرسانی به رودان، توسعه برق و معابر سطح شهرستان، احداث ۱۸ هکتار گلخانه محصولات کشاورزی، معدن کرومیت روستای فاریاب و اجرای آسفالت معابر شهری و روستایی به‌عنوان پروژه شاخص این شهرستان در دهه فجر یاد کرد.

غلام‌پور خاطرنشان ساخت: در مجموع از این تعداد پروژه، ۱۹ پروژه در شهر رودان، بخش مرکزی ۲۳ پروژه، بخش رودخانه ۱۱ پروژه، بخش بیکاه ۴ پروژه و بخش جغین نیز ۳ پروژه اختصاص دارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول