اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کردستان در فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و‌ سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی دانش آموزان به صورت مجازی در استان برگزار می‌شود.

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کردستان در فضای مجازی برگزار می‌شود

افشین  خوشگوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با بیان اینکه هدف اصلی حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش در دوران شیوع کرونا، استمرار و تداوم فعالیت‌های ورزشی و بدنی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات سال جاری دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: براساس تقویم اجرایی مسابقات در ایام دهه فجر، شاهد برگزاری مرحله استانی رقابت‌های دو رشته فوتسال و طناب‌زنی در مقطع متوسطه دوم بخش پسران خواهیم بود که در رشته فوتسال 12 شهرستان و منطقه و در رشته طناب‌زنی نیز 9 شهرستان حضور خواهند داشت.

 معاون تربیت بدنی و سلامت کردستان با اشاره به برگزاری این مسابقات در بازه زمانی 13 تا 15 بهمن ماه، خاطرنشان کرد: با توجه به غیرحضوری بودن مسابقات، سبک و سیاق آن بسیار متفاوت با شرایط مسابقات حضوری خواهد بود.

خوشگوار عنوان کرد: در رشته‌های فوتسال و طناب‌زنی شرکت‌کنندگان براساس چارچو‌ب‌های تعیین شده و در قالب مهارت‌های فردی توانایی‌های خود را اجرا و به صورت ضبط شده به استان ارسال خواهند کرد و در استان نیز تیم داوری هر رشته بر اساس چک لیست‌های فنی به ارزیابی و نهایتا اعلام نتیجه هر تیم اقدام می‌کنند.

وی افزود: اقدامات و تدابیر لازم برای رعایت عدالت و اجرای مسابقات منطبق با قوانین در نظر گرفته شده است.

 خوشگوار یادآورشد: تیم‌های برتر استان در این دو رشته در مسابقات کشوری که به شکل مجازی و در اواسط اسفندماه به میزبانی کرج برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان در پایان گفت: در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا، تمام مسابقات دانش‌آموزان در سطوح شهرستان، استان و کشور در سال تحصیلی جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد که قرار است مسابقات سایر رشته‌ها در تیر و مردادماه سال 1400 انجام شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول