اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتخابات پرشور در سال 1400 قدرت ملی ایران را افزایش می‌دهد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جامعه رفتار همه مسؤولان را به چالش می‌کشد،‌گفت: برای افزایش قدرت ملی ایران و تضعیف کردن دشمنان برگزاری انتخابات پرشور در سال 1400 حائز اهمیت است.

انتخابات پرشور در سال 1400 قدرت ملی ایران را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی به وطن پس از 14 سال تبعید اظهار داشت: این اتفاق بزرگ‌ترین و به یادماندنی‌ترین روزهای انقلاب اسلامی را رقم زد و باعث شادی همبستگی و همدلی میان مردم شد.

وی افزود: در آن زمان همدلی و اتحاد و انسجام ملی به اوج خود رسید و سبب شد که استقبال تاریخی 12 بهمن از امام خمینی (ره) انجام گیرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پیام امام خمینی (ره) از نوفل لوشاتو انقلابی مبتنی بر عقلانیت و مردم‌سالاری بود و این قضیه تفاوت‌های زیادی با گرایش‌های افراطی در جهان دا شت.

هاشمی با اشاره به اینکه  در نخستین سرود انقلاب اسلامی، هدف انقلاب آغاز کردن دین و دنیای مردم بود، گفت: اکنون اگر پس از 42 سال بخواهیم دستگاه عمومی ورود کنیم این قضیه احساس می‌شود که تا رسیدن به اهداف فاصله داریم.

وی گفت: جامعه رفتار همه مسؤولان را به چالش می‌کشد و باید به سمت اهداف انقلاب اسلامی رویم و برای اینکه قدرت ملی ایران طی 42 سال گذشته تا کنون افزایش یابد و بتوانیم دشمن را تضعیف کنیم لازمه آن داشتن انتخابات پرشور در سال 1400 است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول