اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

کلاس حسابداری کجا برم؟

دوره حسابداری همه مربوط به فرآیندی است که به ثبت ، خلاصه ، تجزیه و تحلیل و گزارش داده های مربوط به معاملات مالی کمک می کند.

کلاس حسابداری کجا برم؟

بیایید برای درک معنی واقعی حسابداری ، مؤلفه ها را کمی بهتر درک کنیم. اولین و مهمترین کارکردی که حسابداری مشتاق به دستیابی به آن است ، ثبت معاملات مختلفی است که در شرکت انجام می شود. از این رو می توان به کتابداری نیز نام برد که فرایندی برای شناخت معاملات و تنظیم آنها به عنوان پرونده است. کتابداری فقط مربوط به بخش ضبط و چیز دیگری نیست.

حسابداری چند دلیل را برای علت ضبط حفظ می کند. نگهداری رویه بصورت منظم اتفاق می افتد. داده های خام معمولاً نتیجه ثبت معاملات است. با این حال ، این داده های خام از اهمیت چندانی برای سازمان برخوردار نیستند. آنها هیچ نقشی برای بازی در فرایند تصمیم گیری ندارند. در نتیجه این ، حسابداران این داده های خام را به چند دسته تقسیم می کنند. حسابداری بنابراین ضبط معاملات پس از جمع بندی دنبال می شود. امور مربوط به هر شرکت بر عهده مدیریت است. مالکان باید با استفاده از پول خود از عملیات مختلفی که در شرکت اتفاق می افتد آگاه باشند. بنابراین ، برای مراقبت از این موضوع ، صاحبان گزارش دریافت می کنند. آنها این گزارش ها را به صورت سه ماهه دریافت می کنند و در پایان ، یک گزارش سالانه دریافت می کنند که کلیه اجراهای آنها را خلاصه می کند.

دوره حسابداری بازار کار

در اموزش حسابداری ویژه کار تمام نکات و مباحث اصلی و مهم ویژه بازار کار در این رشته پر طرفدار به هنر جور اموزش داده میشود متاسفانه بخاطر ضعف سیستم آموزش دانشگاهی کشور تمامی فارغ التحصیلان رشته حسابداری بعد از اتمام درس و گرفتن مدرک به راحتی نمیتوانند وارد بازار کار شوند زیرا در دانشگاه تمام فنون لازمه را برای ورود به بازار کار به انها اموزش داده نشده است از این رو اموزشگاه های مجاز سراسر کشور یک مبحث تخصصی به نام دوره حسابداری ویژه کار برای عزیزان علاقه مند به این حرفه در نظر گرفته اند و تمام علوم این رشته را از صفر تا صد برای تمام هنرجویان چه مبتدی و چه غیر مبتدی مورد اموزش قرار داده اند.

میدانیم که داشتن تخصص در ارتقای شغل برای ورود به بازار کار بسیار حائز اهمیت است پس افرادی که بصورت تخصصی و علمی دوره های خسابداری را گذرانده اند میتوانند با خیال راحت با تکیه به دانش و تخصص خود رزومه خود را به کارفرما رائه دهند و وارد بازار کار شوندو همینطور اگر این افراد درکنار حسابداری به مهارتهای فناوری اطلاعات (IT) مسلط باشند میتوانند نسبت به رقبای خود در بازار کار بسیار پرقدرت تر ورود پیدا کنند.

 

دوره حسابداری بانکی

دوره حسابداری بانکی یکی از زیر مجموعهدهای مشاغل وابسته به حسابداری است که هدف آن اشنایی پرنسل بانک با بخش ارزی و مالی بانک بصورت عملیات حسابداری است گذراند این دوره برای اشخاصی که در بانک به سمت هایی چون حسابدار داخلی، کارشناس حسابداری و یا حسابرسی در بانک ها مشغول به کار هستند مناسب اسن زیرا با گذراند دوره حسابداری بانکی میتوانند مهارتهای حرفه ای خود را در زمینه ارزی و مالی بانک بالابرده و بصورت حرفه ای تر و تحصصی تر حرفه خود را ادامه دهند و از طرفی هم بانک یا موسسه مالی مربوطه را از نظر سود اوری ارتقا ببخشند.

مشاغل مربوط به رشته حسابداری بانکی

فارغ التحصیلان رشته حسابداری بانکی پس از گذراندن دوره تحصیلی خود و گرفتن مدرک کارشناسی میتوانند در رشته های شغلی زیر فعالیت کنند :

*حسابداری موسسات مالی و پولی و اعتباری

*کارشناس بودجه و برنامه ریزی در موسسات بانکی و پولی و اعتباری

*تحلیل گر مالی در موسسات بانکی و پولی و اعتباری

*کارشناس بهای تمام شده امور بانکی

*حسابرس داخلی موسسات بانکی و پولی و اعتباری

*حسابداری داخلی موسسات بانکب و پولی و اعتباری

آموزش حسابداری رایگان

یکی از روش های اموزش استفاده از فیلم های اموزشی است که به صورت رایگان در سطح اینترنت وجود دارد و در تمام زمینه ها آموزش را برای شما عزیزان و‌علاقه مندان فراهم ساخته اند که یکی از آنها اموزش حسابداری رایگان است .

تمام تلاش ما برای شما عزیزان و علاقه مندان در فیلم های اموزشی خود این بوده که برای آموزش مباحث حسابداری از تجربه و دانش مدیران با تجربه مالی استفاده کنیم مخصوصا آنهایی که در امور حسابداری و مالی بسیار حرفه ای و کارکشته هستند تا با قرار دادن تجربیات و‌دانش همچین اساتیدی در خدمت شما عزیزان بتوانیم با هزینه کم و کوتاه ترین زمان بیشترین سطح اطلاعات کاربردی و مفید را برای ورود به این حرفه پول ساز برای شما عزیزان فراهم سازیم.

هلدینگ آموزشی و خدماتی نیک اندیشان با داشتن کادری مجرب و اساتیدی متخصص، نخبه و با سابقه کار در حوزه مرتبط برای بالا بردن دانش شما دوستان و آموزش کاربردی ، اقدام به برگزاری  دوره حسابداری و دوره حسابداری ویژه بازار کار نموده است.

شایان ذکر است، که از امتیازات ویژه این موسسه پشتیبانی شما دوستان توسط استاد تا تسلط کامل است.

مدیر عامل هلدینگ نیک اندیشان آقای دکتر حمزه شیخ، کارآفرین، استاد دانشگاه و مشاور مدیریت، اقتصاد و سرمایه گذاری و کارشناس اقتصادی صدا و سیما می باشد.

هلدینگ نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی در کشور و ارائه دهنده خدمات آموزشی، دیجیتال مارکتینگ، استاندارد سازی(ایزو) و منتورینگ و کوچینگ(مربیگری) کسب و کارهاست. جهت مشاوره و اخذ خدمات از این مجموعه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل کنید یا به آدرس شعبات نیک اندیشان یا آدرس سایت و ایستاگرام آن که در ادامه می آید مراجعه کنید.

۰۲۱۴۴۲۳۱۰۰۸

 Www.nickandishan.comسایت

@dr.hamzehsheikhاینستاگرام

آدرس شعبه صادقیه: فلکه دوم صادقیه، ابتدای ستارخان، پ۱۱۹۰ ط۲

۰۲۱۶۶۴۶۱۵۵۰

آدرس شعبه ولیعصر: ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر پ۱۴۴۱ ط۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول