اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فجر 42/ برگزاری مراسم نمادین «حضور امام در فرودگاه» در کلاله/ دهه‌ی فجر مقطع رهایی ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کلاله از برگزاری مراسم نمادین «حضور امام خمینی (ره)» در فرودگاه این شهر خبر داد.

فجر 42/ برگزاری مراسم نمادین «حضور امام در فرودگاه» در کلاله/ دهه‌ی فجر مقطع رهایی ملت ایران است

حجت‌الاسلام محمد احمدی امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به صورت نمادین مراسم لحظه ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه در شهرستان کلاله برگزار شد.

*برگزاری رژه خودرویی و موتوری در کلاله/ دهه فجر، فرصتی برای بیان خدمات گسترده دولت و نظام از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف دهه‌ی فجر در کلاله برگزار می‌شود، تصریح کرد: رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر از جمله برنامه‌های دهه‌ی فجر در این شهرستان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کلاله، دهه فجر را فرصتی برای بیان خدمات گسترده دولت و نظام از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون دانست و تصریح کرد: باید فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی را برای نسل امروز تبیین و روشنگری کرد.

* وحدت بین شیعه و سنی از هم ناگسستنی است/ امام خمینی (ره) توانست مهمترین پیوند را بین خود و مردم برقرار کند

احمدی با تاکید بر اینکه وحدت بین شیعه و سنی از هم ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: دهه‌ی فجر، دهه‌ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره‌های پرشکوه آن روزهاست؛ دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است و دهه‌ی فجر دهه‌ی گرامیداشت بزرگترین معجزه‌ی الهی در این روزگارهاست.

وی با بیان اینکه دهه‌ی فجر مقطع رهایی ملت ایران است، افزود: امام خمینی (ره) توانست مهمترین پیوند را بین خود و مردم برقرار کند، چرا که به قدرت مردم اعتقاد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کلاله اظهار کرد: خدمت به مردم از دستورکار این انقلاب بوده و ما مسئولین نظام درسالی که فشارهای زیادی از طرف کشورهای غربی به کشورمان می شود باید هوشیار باشیم و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل عمل کنیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه‌های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول