اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌برداری از ۵ پروژه جهاد کشاورزی در تویسرکان

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان از افتتاح و بهره‌برداری پنج پروژه این نهاد در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان و اشتغال‌زایی برای ۸۸ نفر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از ۵ پروژه جهاد کشاورزی در تویسرکان

مسعود اکبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از افتتاح صندوق خرد زنان روستایی «زینب بیات» با اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵ میلیون تومان آورده شخصی افتتاح می‌شود که زمینه را بهره‌مندی ۳۰ خانوار در روستای جیجانکوه فراهم خواهد کرد.

وی به بهره‌برداری از طرح آبیاری کم فشار در روستای جراء به وسعت ۲۳۱ هکتار و اشتغال‌زایی برای ۵۰ نفر در ایام مبارک دهه فجر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: ۱۶۹ خانوار روستای جراء از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با اشاره به صرف یک‌میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد:از این میزان اعتبار هزینه شده ۱۷۵ میلیون تومان آورده متقاضیان آبیاری کم فشار و ۹۹۰ میلیون تومان از منابع اعتبارات دولتی بوده است.

وی بهره‌برداری از پروژه گلخانه سبزی و صیفی احمد مالمیر در روستای شاهزید را یکی دیگر از پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان دانست و افزود: پروژه گلخانه سبزی و صیفی در وسعت 3 هزار و 333 متر مربع و ایجاد اشتغال برای دو نفر با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد و 163 میلیون تومان از سوی صاحب طرح به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار می‌کند.

اکبری با اشاره به افتتاح پروژه بره‌پرواری علی سلیمانی در روستایی لامیان با ظرفیت ۲۵۰ راس و ایجاد شغل برای سه نفر گفت: آورده متقاضی برای این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان و تسهیلات اعطا شده ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی در پایان سخنانش مجموع پروژه‌های قابل افتتاح اداره جهاد کشاورزی را پنج پروژه تولیدی و خدماتی دانست و گفت: پنج پروژه در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان و اشتغال‌زایی برای ۸۸ نفر در روستاهای شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول