اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح سومین یادمان شهدای جنگل در سوادکوه

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان سوادکوه از افتتاح سومین یادمان شهدای جنگل شهرستان سوادکوه خبر داد.

افتتاح سومین یادمان شهدای جنگل در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سید‌موسی حسین‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران سوادکوه با گرامیداشت سردار سلیمانی و تبریک روز زن و با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی رخداد‌ها و رویدادهای انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌ها به نسل جدید است، گفت: رهایی ملت از طاغوت با رهبری امام راحل به دست آمد و مردم در سایه ایمان و توکل به خدا و توجه به عناصر قدرت به استقلال و پبشرفت رسیدند.

فرمانده  بسیج ناحیه مقاومت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه هر‌حا انقلاب نیاز به حمایت داشت شاهد حضور مردم هستیم، افزود: پایداری، مقاومت و با‌ثبات‌بودن باعث افتخار مستضعفین و عناد دشمنان شد و شعار امسال «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه» نامگذاری شد.

وی از برگزاری ۴۲۰ برنامه در شهرستان که ۵۰ برنامه محوری است، خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌ها با توجه به توصیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا و اولویت سلامت مردم است و بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی خواهد بود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه زنگ انقلاب، رژه موتوری و‌خودرویی، رزمایش بصیرتی ثامن ۷، ایستگاه فرهنگی مدافعان انقلاب، مسابقات فرهنگی، افتتاح صندوق‌های مردم‌یار و معرفی تولیدات خانگی در این دهه جزو برنامه‌ها است، گفت: مسابقات ورزشی جام فجر والیبال، فوتبال و‌ تیراندازی، نشست روشنگری، جشن میلاد حضرت زهرا(س)، پخش زنده تقدیر از حافظان سلامت، افتتاح سومین یادمان شهدای جنگل شهرستان سوادکوه در روستای بهمنان که در ازان‌ده، جوارم احداث شد و شهدای جنگل شهرستان سوادکوه نیاز به مستندسازی دارد و ۱۱ شهید جنگل در سوادکوه داریم.

وی از برگزاری مسابقه عکاسی مجازی و مسابقه پیامکی با محوریت گام دوم انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب، رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه های بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد: گرامیداشت سالروز عملیات والفجر۸ به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های آبی ـ خاکی، راهپیمایی خودرویی در ۲۲ بهمن و افتتاح خانه محروم توسط بسیج سازندگی درپل‌سفید را از برنامه‌های دیگر در سوادکوه است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول