اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

المان شهدای گمنام اینچه‌برون گنبدکاووس توسط سپاه احداث شد

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: مهمترین پروژه دهه فجر سپاه گنبدکاووس بهره‌برداری از المان شهدای گمنام شهر مرزی اینچه‌برون است.

المان شهدای گمنام اینچه‌برون گنبدکاووس توسط سپاه احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افراد در کشور تلاش دارندتا  با سخنان و حرکات خود مردم انقلاب اسلامی را به فراموشی بسپارند.

وی تصریح کرد: این کار نه تنها عملی نشده بلکه انقلاب اسلامی به راه خود ادامه داده و بیش از گذشته برنامه استکبارستیزی را به شدت دنبال می‌کند.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به کادرسازی سپاه در کشور خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با کادرسازی بتوانیم جوان مومن انقلابی متعهد پای کار را که از آرزوهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است تربیت کرده و در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم.
وی ادامه داد: بخشی از پرچمداری انقلاب اسلامی بر عهده بسیج و سپاه بوده و ما تلاش داریم تا همچنان با اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و پروژه‌های عمرانی در خدمت به محرومان پیشتاز باشیم.
قاسم‌پور گفت: در ایام دهه فجر ۲۸۴ برنامه توسط سپاه شهرستان برگزار می شود که از این تعداد ۷۵ برنامه به صورت شاخص خواهد بود.
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۴ زوج، اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های سپاه در این ایام است.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود و این توزیع تا پایان ایام دهه فجر ادامه دارد.
وی گفت: بهره‌برداری از کانال آب روستای «امید آباد» به طول حدود یک‌هزار مترمربع، ایجاد جاده بین مزارع به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، آبرسانی با انتقال خطوط لوله به طول پنج کیلومتر با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و احداث سه باب حمام دام در روستاهای «خیرخوجه علیا»، «آی تمر» و «دوزالوم» از جمله بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی سپاه در این ایام است.
قاسم‌پور بیان کرد: مهمترین پروژه عمرانی سپاه در این ایام بهره‌برداری از المان شهدای گمنام شهر مرزی اینچه‌برون با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بوده که با همکاری خیرین انجام شده و ۲۱ بهمن ماه با حضور فرمانده سپاه نینوا استان افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول