اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وجود رانت در اعطای سهمیه ادوات کشاورزی و نهاده‌ها

نماینده مردم ساوه در مجلس از وجود رانت در اعطای سهمیه ادوات کشاورزی و نهاده‌ها خبر داد.

وجود رانت در اعطای سهمیه ادوات کشاورزی و نهاده‌ها

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری اطهار داشت: انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان است و تبعیض و ناعدالتی در هیچ سطحی قابل پذیرش نیست، چرا در حق کارگران ظلم می شود و ما شاهد بی عدالتی در بحث کارشناسی ها در مورد مشاغل سخت و زیان آور هستیم؟

وی به وجود رانت در اعطای سهمیه ادوات کشاورزی و نهاده‌ها اشاره و عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید هر چه سریعتر به این موضوع ورود کند، در حالی که بخشی از کشاورزان برای دریافت نهاده و سهمیه ادوات کشاورزی نظیر تراکتور و کمباین دچار مشکل هستند، برخی از افراد این سهمیه را چندین بار دریافت کرده و در بازار آزاد به فروش می گذارند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایطی که گرانی‌ها و شرایط سخت معیشتی در جامعه حاکم است، حق التدریس در آموزش و پرورش 4 ماه است به تاخیر افتاده و 2 ماه نیز از سال گذشته باقی مانده است و لازم است هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شده و این مشکل مرتفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول