اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز اجرای عملیات مضرس‌کاری در محورهای گرمسار

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری استان سمنان از آغاز اجرای عملیات مضرس‌کاری در محورهای شهرستان گرمسار خبر داد.

آغاز اجرای عملیات مضرس‌کاری در محورهای گرمسار

‌وحید صداقت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از آغاز اجرای عملیات مضرس‌کاری در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار خبر داد.

وی گفت: با هدف ایجاد سطحی ایمن از طریق ایجاد مقاومت اصطکاکی در رویه‌های آسفالتی، اجرای عملیات مضرس‌کاری در ۲۵ هزار مترمربع از محورهای حوزه شهرستان گرمسار آغاز شد.

 رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه هدف اصلی اجرای این امر جلوگیری از لغزندگی ناشی از قیرزدگی در سطح جاده‌ها است، گفت: پنج هزار میلیون ریال برای اجرای این پروژه هزینه می‌شود.

 صداقت با اشاره به اینکه این پروژه در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حوزه استحفاظی استان سمنان اجرایی می‌شود، گفت: سطح آسفالت و روکش جاده بر اثر بارش باران و قیرزدگی خطرآفرین شده که این امر منجر به کاهش اصطکاک لاستیک خودروها در جاده و در مواقعی منجر به واژگونی و وقوع تصادف در هنگام بارندگی در قوس‌های تند می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: مصالح حاصل از اجرای این پروژه بازیافت و در پروژه‌های روکش آسفالت راه‌های روستایی و فرعی به کارگیری می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول