اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

از توجه به مدیران تا به اعتنایی به کارگران در شهرداری تبریز

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: از شهرداری تبریز می‌خواهیم هرچه سریع‌تر در خصوص قراردادهای مستقیم و تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان و کارگران شاغل در شهرداری و حذف پیمانکاران اقدام کند.

از توجه به مدیران تا به اعتنایی به کارگران در شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده امروز در جلسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه مدیران ما امروز در کمیسیون ها و هیئت مدیره‌های مختلف حضور دارند و حقوق و مزایای مناسبی دریافت می‌کنند، اظهار داشت، اظهار داشت: اما کارگران نیز باید مورد توجه باشند که امروز اینگونه نیست.

وی افزود: دیروز جمعی از  مربیان مظلوم شهرداری در جلوی شهرداری اعتراض می‌کردند و خواستار حق و حقوق خود بودند که این برای شهرداری تبریز و اعضای شورا ی شهر دوره پنجم  شایسته نیست.

صادق‌زاده ادامه داد: در چند روز گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی با پیگیری و اعتراض خوداز دولتمردان و مجلسیان بویژه  از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  و بودجه کشور را وادار به پاسخگویی بر روی وانت در خیابان‌های تهران  کردند اگر ‌مشکلات کارکنان رفع نشود و شفاف‌سازی نگردد از این اتفاق‌ها را در شهرداری نیز شاهد خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: در کنار توجه به مشاورین مدیران به پرداخت  حق و حقوق و تامین امنیت شغلی و مالی کارگران نیز توجه شود.

سخنگوی شورای شهر تبریز افزود: از شهرداری تبریز می‌خواهیم هرچه سریع‌تر در خصوص قراردادهای مستقیم و تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان و کارگران شاغل در شهرداری و حذف پیمانکاران و همچنین مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی برای کارگران خود در چارچوب ماده هفت قانون کار  و تبصره‌های آن در کارهایی که مستمر و دائمی هستند  اقدام کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول