اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نباید برای هتل‌سازی در پایتخت سنگ‌اندازی کنیم

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید سنگ جلوی پای علاقه‌مندان هتل‌سازی در تهران بیندازیم،‌ گفت: تهران باید تبدیل به مقصد گردشگری شود.

نباید برای هتل‌سازی در پایتخت سنگ‌اندازی کنیم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره بررسی مصوبه ساماندهی و توسعه تأسیسات گردشگری در تهران و الحاق عنوان عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ شهری اظهار داشت: شورای شهر مدافع آن است که تهران به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شود و شرایط ایجاد زیرساخت‌ها در این زمینه تسهیل شود.

وی گفت: تعیین عوارض و حجم عددی حاصل از آن طی 10 سال آینده چقدر پول نصیب شهرداری می‌کند که باید تصمیم متفاوتی بگیریم نباید سنگ جلوی پای علاقه‌مندان به هتل‌سازی بیندازیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: ما نتوانسته‌ایم فرصت لازم را برای شهری که زمانی 3.5 میلیون جمعیت داشت فراهم کنیم و حالا با این شرایط کدام سرمایه‌گذار در تهران با جمعیت 10 میلیون نفر و صدها مشکل می‌تواند هتل بسازد.

حق‌شناس تصریح کرد: پایتخت فضای مناسبی برای گردشگری و هتل‌سازی ندارد باید منافع عموم شهر، آینده تهران و منافع شهروندان در نظر گرفته شود و تصمیم‌های لازم را در این راستا داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول