اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد.

تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی، در پنجمین نشست اعضا این شرکت، اساسنامه آن تصویب و ترکیب هیات مدیره و بازرسان مشخص شد.

بنابراین گزارش حسینعلی آریانی، رضا زحمتکش، محمد فانی، علی یعقوبی، جواد اشکذری، فائزه احمدی و حسن شیروانی خواجویی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و نجمه فتح پور و محمد مهرنیا به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.

همچنین ناصر نعمتی، سعید برند، محسن بخشنده و سید هادی مهدیان اعضای علی البدل هیات مدیره و محمد قاضی زاده بازرس علی البدل شدند.

در این نشست، رضا زحمتکش، حسینعلی آریانی و محمد فانی به ترتیب و پس از رأی‌گیری اعضا شرکت‌کننده به اتفاق آرا به عنوان رییس و نایب رییس هیات مدیره و دبیر انتخاب شدند و مجتبی نوریان نیز به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات رفاهی در زمینه‌های مختلف به اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد که پس از طی مراحل اداری و ثبت، عضوگیری خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های موسسان و منتخبان این شرکت، حضور افراد از رسانه‌های مختلف مکتوب، برخط، پیشکسوتان و شهرستان‌ها است که می‌تواند به نمایندگی، انتظارهای مجموعه اصحاب رسانه را در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول