اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی‌منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی‌منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی است که به دستاوردهای خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت بی‌منت هدف اجرای طرح شهید سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: برگزاری مراسمات دهه مبارک را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برای گرامیداشت این ایام وظیفه همگانی است و وظیفه تک‌تک مسوولان است که جشن‌های انقلاب را به پای دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین گفت: یکی از اقدامات سالم و عمل صالح اجرای طرح شهید سلیمانی برای حفظ جان هموطنان است که کار بزرگی با دستاوردهای خوبی است.

وی تصریح کرد: در حالی که در کردستان در شرایط قرمز کرونایی بودیم امروز به برکت اجرای طرح شهید سلیمانی و تلاش مجموعه‌های دست‌اندرکار به وضعیت آبی رسیده‌ایم هر چند باید تلاش کنیم که فوتی‌ها و بیماری به صفر برسد.

سردار حسینی در ادامه گفت: براساس انچه اعلام می‌شود احتمال بروز یک موج جدید کرونا در پایان بهمن و اسفندماه در استان خواهیم بود که باید تلاش کنیم از این موضوع جلوگیری کنیم.

وی با عنوان این مطلب که هدف انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به مردم است، اذعان داشت:  اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با همین هدف و حفاظت از سلامت مردم اجرایی شده است.

وی بر افزایش تست در محلات تاکید کرد و خواستار هماهنگی بیشتر بین مجموعه‌های دست‌اندرکار اجرای طرح شهید سلیماتی شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: ۷۱۰ نیروی بسیج در ۷۱۰ پایگاه بسیج در خدمت اجرای طرح شهید سلیمانی است.

سردار حسینی اذعان داشت: سپاه و بسیج آمادگی دارد در صورت ورود واکسیناسیون در کشور، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این مهم را انجام دهند.

وی افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصت خوبی برای توسعه طرح شهید سلیمانی و تاکیر بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول