اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری در سطح استان همزمان با دهه مبارکه فجر انجام می‌شود.

اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمد حسین فتاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت:دهه مبارکه فجر امسال با ولادت حصرت زهرا (س) تقارن پیدا کرده و از آنجایی که انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود نیکو است که در این روز برنامه‌های فرهنگی انجام شود.

وی با اشاره به رو نمایی از پوستر پویش ریحان و زندگی گفت:  هدف از این پویش تعیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان در لرستان است که از امروز آغاز می شود و تا ۱۲ اسفند ماه  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: سعی کردیم در این پویش دو مقوله هنر و رسانه  که ظرفیت بسیار بالای است را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه این پویش سه سیاست کلان  در موضوع اندیشه ورزی، انگیزشی و رفتاری دارد خاطر نشان کرد: با توجه به این نیاز و  ضرورت که خانواده اساسی‌ترین نهاد اجتماعی است ما باید در این زمینه وارد شویم.

فتاحی در رابطه با دیگر برنامه‌های ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت دهه مبارکه فجر خاطر نشان کرد:میزبانی جشنواره فیلم فجر، برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی، میزبانی جشنواره اوا‌ها و نواهای رضوی ، شب شعر، محفل انس با قرآن و شاهنامه خوانی از دیگر برنامه‌های ما در این دهه است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۷۰ فعالیت فرهنگی و هنری  در سطح استان گفت: بهره برداری از دو پروژه عمرانی کتابخانه درجه یک الیگودرز و کتابخانه شهید باهنر بروجرد و چندین تالار و نگارخانه در استان هم زمان با این دهه انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول