اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیشرفت 98 درصدی پروژه انتقال آب شرب دهاقان

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: پروژه انتقال آب شرب به شهرستان دهاقان بیش از 98 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 98 درصدی پروژه انتقال آب شرب دهاقان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سید علی سجادی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۶ کاگروه تخصصی این ستاد حداقل یک جلسه و ۵ جلسه شهرستانی نیز در خصوص برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار کرده است.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که امسال مناسبت‌هایی اعم از سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین  شهید محسن فخری‌زاده را داشتیم، افزود: برنامه‌هایی که در این راستا برگزار شد رنگ و بو شهدایی به خود گرفت.

وی با اشاره به فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در شهرستان دهاقان در دهه فجر گفت: ۵۵۰ عنوان برنامه  در دهه فجر امسال در دهاقان برگزار می‌شود که با احتساب ریز برنامه‌های آن به حدود یک هزار و ۵۰۰ برنامه می‌رسد که نسبت به سال گذشته با وجود شرایط کرونایی افزایش ۲۵ درصدی را شاهد هستیم که  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  در فضای مجازی برگزار می‌شود.

سجادی با اشاره به افزایش تعداد و اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح نسبت به سال گذشته بیان کرد: از نظر تعداد پروژه افزایش ۴۰ درصدی و از نظر اعتباری افزایش ۴۰ میلیارد تومانی را شاهد هستیم که از محل اعتبارات دولتی و بخص خصوصی تأمین شده است.

فرماندار شهرستان دهاقان ادامه داد: اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح گلشن، اجرای طرح آبخیزداری در سطح ۲۳۲ هکتار، جاده منطق دشتک و ساخت سرویس بهداشتی ثابت در آن منطقه، ساخت ۴ واحد آموزشی در شهر و دو روستا، پایش تصویری تمامی روستاهای شهرستان، بهسازی معابر در روستاهای مختلف، احداث گلخانه، اصلاح شبکه قنوات، اجرای سیستم‌های آبیاری بارانی از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی با  بیان این‌که ۵۹ پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود گفت: با توجه به شعار سال امسال قرار بر این شد که در دهه فجر بیشتر بهره‌برداری از پروژه‌ها را داشته باشیم.

سجادی از آغاز احداث ۱۱۰ واحد مسکن محرومان در روستاهای شهرستان دهاقان خبر داد و افزود:  تعدادی دیگر نیز به زودی عملیات احداث را آغاز خواهند کرد.

سجادی با اشاره به مشکلات ارتباطی بعضی محلات شهری و روستایی بیان کرد: با هماهنگی و پیگیری که انجام شد تا چند روز آینده با فعال شدن دو آنتن BTS در شهر دهاقان و روستای قمبوان مشکل آنتن‌دهی و اینترنت همراه این محلات حل خواهد شد و تا پایان سال نیز اتصال فیبرنوری محله پایین شهر انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که پروژه انتقال آب شرب به شهرستان دهاقان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت داشته است، افزود: به زودی اتصال روستاهای شرقی شهر دهاقان و گلشن به این شبکه انجام خواهد شد.

تبیین دستاوردهای نظام در فضای مجازی

حسین حیدرزاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان در ادامه این جلسه با بیان این‌که کارگروه رسانه و اطلاع‌رسانی از کمیته‌های تخصصی و مهم ستاد دهه فجر است، بیان کرد: در سال‌های گذشته بنا بر ارزیابی انجام شده انعکاس فعالیت‌های ملی و مذهبی نمود خوبی در استان و حتی کشور با تلاش جدی خبرنگاران داشته است که جای تقدیر دارد.

 وی  بیان کرد: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار، برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های مناسبی اجرا خواهیم کرد.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است و باید از این فضا برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول