اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» در همدان

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» و نخستین جشنواره منطقه‌ای «تئاتر سنگر» و استانی «سرو» در دهه فجر خبر داد.

برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» در همدان

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای ۲۵ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اظهار کرد: مشارکت در برگزاری جشنواره «صدای مقاومت» و نخستین جشنواره منطقه‌ای «تئاتر سنگر» و استانی «سرو« از جمله برنامه‌های شاخص سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در این دهه خواهد بود.

وی برگزاری یادواره شهدای هنرمند، تجلیل از مادران شهدا، دعوت و تجلیل از کارآفرینان، عصر شعر، اجرای نقاشی شهدا به همت دانش آموزان دبستان به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، محفل انس با قرآن و فضاسازی شهرستان به همت کانون بسیج هنرمندان بهار خبر داد و ادامه داد: عصر شعر و خاطره، کارگاه عکاسی، مسابقه عکاسی از طبیعت نیز به همت کانون بسیج هنرمندان تویسرکان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه عکاسی، کارگاه انیمیشن‌سازی و ادیت عکس به همت کانون بسیج هنرمندان رزن برگزار خواهد شد، مسابقه شعر مجازی به همت کانون بسیج هنرمندان فامنین عصر شعر و خاطره، نمایشگاه عکس انقلاب و غبارروبی مزار شهدای گمنام به همت کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

کرمی با اشاره به اینکه برگزاری محفل شعر انقلاب اسلامی، نمایشگاه روایت انقلاب و تجلیل از گروه‌های هنری و ادبی به همت کانون بسیج هنرمندان اسدآباد را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: برگزاری نشست ادبی، نمایشگاه عکس انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان درفضای مجازی، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقه عکس «من یک انقلابی‌ام» به همت کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ خواهد بود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول