اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گازرسانی به نیروگاه های کیش آغاز شد

همزمان با آغاز دهه فجر، عملیات پروژه بزرگ و استراتژیک گازرسانی به نیروگاه های کیش آغاز شد.

گازرسانی به نیروگاه های کیش آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد حمزوی مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه فجر در سال جاری، عملیات  اجرایی پروژه بزرگ و استراتژیک گازرسانی به نیروگاه های کیش آغاز شد.

وی افزود: با توجه به این که نیروگاه های موجود در این جزیره به دلیل کمبود گاز، روزانه یک میلیون لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند و بمنظور جلوگیری از مصرف سوخت مایع و حفاظت از محیط زیست جزیره که تا قبل از بیماری فراگیر کرونا، میزبان صدها هزار نفر گردشگر از سراسر کشور بوده، بی شک با آمدن گاز طببیعی شاهد رشد و تحول عظیمی در این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان خاطرنشان کرد: گازرسانی به نیروگاه‌های کیش، پروژه‌ای در تراز ملی است که ضمن تأمین پایدار نیاز این جزیره سبب اثربخشی بر دیگر حوزه‌های پیرامونی نیز خواهد بود.

 در شروع این عملیات، رئیس اداره گاز کیش، رئیس امور مهندسی و اجرای طرح ها، مشاور نظارت عالیه،کارگاهی و شرکت مجری پروژه شرکت گاز استان هرمزگان نیز حضور داشتند.

 جزیره کیش از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است که سالانه به‌طور متوسط بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از این جزیره مرجانی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول