اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فجر 42/ برگزاری مراسم «ازدواج آسان» 14 زوج در گنبدکاووس/ «دهه فجر» به معنای «ولادت امامت »در ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبدکاووس از برگزاری مراسم «ازدواج آسان» 14 زوج در این شهرستان خبر داد.

فجر 42/ برگزاری مراسم «ازدواج آسان» 14 زوج در گنبدکاووس/ «دهه فجر» به معنای «ولادت امامت »در ایران است

حجت الاسلام رجنی صبح امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در ایم مبارک دهه فجر مراسم ازدواج 14 زوج در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با وحدت و انسجام اقوام برنامه‌های متعددی در ایام‌الله مبارک دهه‌ی فجر برگزار می‌شود که می‌توان به برگزاری مراسم ازدواج آسان ۱۴ زوج گنبدی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، کمک‌های مومنانه، دیدار با خانواده‌های شهدا، کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی اشاره کرد.

* بهره‌برداری از«المان شهدای گمنام در شهر مرزی اینچه‌برون» در ایام دهه‌ی فجر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبدکاووس، بهره‌برداری از«المان شهدای گمنام در شهر مرزی اینچه‌برون» را مهمترین پروژه عمرانی سپاه گنبدکاووس در ایام دهه فجر برشمرد و ابراز کرد: در ایام دهه فجر از المان شهدای گمنام شهر مرزی اینچه‌برون با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بهره‌برداری می‌شود که این المان در روز ۲۱ بهمن‌ماه با حضور فرمانده سپاه نینوا استان افتتاح خواهد شد.

رجنی خاطرنشان کرد: به شکرانه خالق هستی، انقلاب اسلامی ایران چهل و دومین بهار خودش را جشن گرفت و آرزوهای هفت رئیس‌جمهور آمریکا را به گور برد آنهایی که تمام تلاششان بر آن بود که ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن نگیرد امروز در گورستان و زباله‌دان تاریخ قرار گرفتند.

* بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی «فروریختن قطب‌بندی موجود دنیا» است

وی بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را «فروریختن قطب‌بندی موجود دنیا» عنوان کرد و افزود: به جرئت می‌توان گفت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی فروریختن قطب‌بندی موجود دنیا است دنیایی که داشت قبول می‌کرد که باید مطیع دنیای شرق باشی یا غرب، یکدفعه با ظهور یک قدرت و یک دولت جدید و جاذبه‌های وسیع سیاسی جهانی به نام جمهوری اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبدکاووس با بیان اینکه دهه فجر در حقیقت ولادت امامت در کشور ایران است، خاطرنشان کرد: هرجا که از پیروزی ۲۲ بهمن نامی آورده می‌شود چهره‌ی شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم‌ها پدیدار می‌شود.

رجنی با بیان اینکه ایران سرآمد کشورها است، اظهار کرد: امروز در زمینه دستاوردهای علم پزشکی، درمانی و دارویی توانستیم در مرز پیشرفت جهانی دانش قرار بگیریم برخی از کشورها که مدعی کشورهای پیشرفته هستند مشاهده کردیم که واکسن خودشان در کشورشان طرفداری ندارد چه برسد به کشورهای دیگر اما کشور ایران چه در زمینه واکسن و چه در زمینه نظام سلامت و دارو و درمان توانستند گام‌های خوب و موثری بردارند.

*جای خالی «حاج قاسم سلیمانی» در ایام دهه‌ی فجر احساس می‌شود/ قدرت نظامی ایران بر کسی پوشیده نیست

وی با گرامیداشت یاد شهدا بویژه رشادت‌های بزرگ‌مرد تاریخ اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: حقیقتا جای شهدای ما در ایام‌الله دهه فجر امسال خالی است بویژه خالی بودن حضور شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در این ایام بسیار احساس می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبدکاووس با بیان اینکه قدرت نظامی ایران بر کسی پوشیده نیست، افزود: غلطی که آمریکایی‌ها در عراق انجام دادند و سپهبد ما را مورد هدف موشکی خود قرار دادند پاسخش را دیدند و پایگاه عین‌الاسد آنها جلوی چشمانشان نابود شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول