اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پیمانکاران شهرداری آموزش تخصصی فرا می گیرند

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی شهرداری تهران از ارائه آموزش تخصصی به پیمانکاران شهرداری خبر داد.

پیمانکاران شهرداری آموزش تخصصی فرا می گیرند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، روح الله علیخان گرگانی درباره آموزش تخصصی به پیمانکاران اظهار داشت: تفاهم نامه سه جانبه بین مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران، معاونت فنی و عمرانی و معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی و ارتقاء سطح علمی کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با رویکرد ایجاد وحدت رویه در اجرای بهینه پروژه های عمرانی مابین کارفرما، مشاورین و پیمانکاران، منعقد شد.

وی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه سه جانبه گفت: تمامی اقدامات آموزشی این تفاهم نامه در سه سطح آموزش ضمن خدمت کارکنان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، آموزش پیمانکاران و مشاورین این معاونت و دوره های آموزش آزاد انجام می شود.

گرگانی، آموزش نیروی انسانی متخصص معاونت فنی و عمرانی را از جمله موضوعات این تفاهم نامه دانست و گفت: این برنامه در قالب دوره های آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در مراکز آموزشی مؤسسه اجرا خواهد شد. همچنین در راستای افزایش توان علمی و بهره وری نیروی انسانی این معاونت در قالب ارتقاء سطح مدارک علمی پرسنل توسط مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مؤسسه صورت خواهد گرفت.

وی از برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی کوتاه مدت و بلند مدت حوزه فنی و عمرانی  خبر داد و افزود: این دوره ها به صورت ویژه در راستای توانمندسازی کارکنان، مشاورین و پیمانکاران معرفی شده توسط معاونت  فنی عمرانی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی شهرداری تهران اعلام کرد: دوره های آموزشی کوتاه مدت برای مشاورین و پیمانکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در قالب سرفصل هایی چون آیین نامه ها،دستورالعملهای مرتبط با پیاده رو سازی ،بوستانها،زیر گذر، روسازی و زیرسازی معابر شهری،  ساخت پل ها، تونل ها، زیرگذرها، پیاده را ها، باغ راه ها و... و نگهداری آن ها، ساخت ابنیه ساختمانی و ابنیه فنی و تأسیسات مکانیکال و الکتریکال اجرا می شود.

وی تاکیدکرد: همچنین بر اساس این تفاهم نامه، طراحی و تدوین دوره رشته های مورد نیاز در قالب تک درس و تک پودمان برای آموزش پرسنل معاونت فنی و عمرانی در قالب کارگروه های تخصصی آموزشی مؤسسه آموزش عالی موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران صورت می گیرد.

گرگانی، برگزاری دوره های تخصصی در قالب کارگاه های آموزشی، طراحی و تدوین برنامه های راهبردی آموزشی، پژوهشی وکاربردی، تولید محتوای آموزشی مورد نیاز برای آموزش پرسنل معاونت در قالب کارگروه های تخصصی آموزشی مؤسسه را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه برشمرد.

وی از راه اندازی آموزش های کوتاه مدت تخصصی ضمن خدمت ویژه نیروهای فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد و گفت: این آموزش ها در قالب سرفصل هایی چون ساخت کانال ها و انهار و مدیریت آب های سطحی و زیرسطحی و نگهداری آن ها، مجموعه مباحث مقررات ملی ساختمان وسایر ضوابط بخشنامه ها و دستورالعملها، آیین نامه ها و دستورالعملهای تعیین صلاحیت پیمانکاران و مشاورین، قانون کار، ضوابط تامین اجتماعی، ایمنی و بهداشت محیط کار و... ارائه می شود.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی ـکاربردی شهرداری تهران یادآور شد: گواهینامه معتبر مورد تایید اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران برای افراد آموزش دیده صادر می شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های درون سازمانی گفت: طبق تعهد موسسه، بناداریم از توانمندی های پرسنل متخصص معاونت فنی و عمرانی برای تدوین دوره رشته های مورد نیاز سازمان یا تولید محتوای آموزشی و یا تدریس در دوره های آموزشی لازم، بهره ببریم.

به گفته گرگانی، نظارت بر اجرای تمامی مواد و بندهای این تفاهم نامه بر عهده نمایندگان معرفی شده از طرف معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت فنی وعمرانی خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه، طرفین تمام تلاش و اهتمام خود را برای اجرای برنامه های آموزشی، پژوهشی و حل مشکلات علمی- پژوهشی و کاربردی در موضوع مورد تفاهم، به کار خواهند بست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول