اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تعرفه بهای خدمات برخی سازمان های شهرداری قم تصویب شد

یکصد و هشتادمین نشست رسمی علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اصلاحیه و متمم بودجه سال 1399 برخی سازمان های تابعه شهرداری و همچنین تصویب عوارض و تعرفه بهای خدمات سال 1400 برخی دیگر از این سازمان ها همراه بود.

تعرفه بهای خدمات برخی سازمان های شهرداری قم تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این نشست که امروز در ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر تشکیل شد، برخی لوایح ارسال شده از سوی شهرداری به شورای شهر اعلام وصول شد.

همچنین لایحه اخذ مجوّز متمّم بودجه سال 1399 سازمان کشتارگاه و سازمان زیباسازی شهرداری در کنار لایحه اخذ مجوز اصلاحیه بودجه سال جاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری از جمله مواردی بود که در نشست امروز به تصویب رسید.

در عین حال لوایح اخذ مجوز تعیین عوارض و تعرفه بهای خدمات سال 1400 برخی از سازمان های شهرداری از جمله سازمان میادین و تره بار، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان کُشتارگاه و سازمان زیباسازی هم از دیگر مصوبات امروز اعضای شورای اسلامی شهر بود.

ارائه استفساریه کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر درباره قانون منع فروش بخش دیگری از دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم بود.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر قم در این نشست از اعضای شورا خواست تا پیگیری ها و رایزنی های لازم را درباره جزئیات لایحه بودجه سال 1400 شهرداری قم در جلسات کمیسیون های تخصصی به انجام برسانند تا این لایحه در زمان مقرر، نهایی شود و به تصویب برسد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول