اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خانواده

به مناسبت جشن میلاد بانوی دو عالم/ پویش «مادر می آید» راه اندازی شد

پویش «مادر می آید» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برای کمک به آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد راه اندازی شد.

به مناسبت جشن میلاد بانوی دو عالم/ پویش «مادر می آید» راه اندازی شد

گروه خانواده خبرگزاری فارس: به مناسبت  میلاد حضرت زهرا سلام الله‌ علیها پویش «مادر می‌آید» به همت ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد سپاه حضرت محمّد رسول الله (ص) تهران بزرگ  و جمعی از خیّرین برای کمک به آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد راه اندازی شده است.

کوثر دانش، مسئول خواهران سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار خانواده فارس گفت: در این پویش  مادران مرتکب جرائم غیر عمد از سوی ستاد شناسایی و با همکاری خیرین از بند زندان رهایی می یابند .

وی در ادامه افزود: وقتی مادری در خانواده حضور نداشته باشد  در واقع بحث تربیتی  فرزندان ، مدیریت خانه و خانواده  با مشکل مواجه می شود . به همین منظور امیدواریم که با کمک خیرین بتوانیم مادران را به کانون گرم خانواده بازگردانیم.

 

دانش اظهار داشت: طی بازدیدی که روز گذشته از ندامتگاه شهرری صورت گرفت، قرار است  با حمایت مسئولین مجموعه،‌ بانوان آبرومند شناسایی شوند ، متاسفانه برخی از این افراد کار آفرین و صاحب کارگاه های تولیدی بودند که به دلیل مشکلات اقصادی یا ضمانت افراد دیگر گرفتار  مشکلات مالی شدند .

وی در پایان گفت: در همین راستا در این پویش نیز از ظرفیت خیّرین و اقشار مختلف استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم مادران را به آغوش گرم خانواده باز گردانیم و قدمی برای کاهش آسیب های اجتماعی بر داریم .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول