اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شیرآلات بهداشتی شودر چه ویژگی‌هایی دارند؟

اولین اقدام در رابطه با خرید شیرآلات، توجه به تولید استاندارد و استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش مصرف آب خواهد بود.

شیرآلات بهداشتی شودر چه ویژگی‌هایی دارند؟

. بسیاری از مصرف‌کنندگان یا مشتریان در ابتدا به قیمت توجه می‌کنند اما باید توجه داشت که قیمت اکثر شیرها با توجه به نوع کارایی،‌ کیفیت، دقت در جزئیات و اندازه تعیین می‌شود. هر قدر اندازه شیرهای مورد استفاده کوچک‌تر باشد، قیمت کمتر و شیرهای بزرگ‌تر قیمت بالاتری خواهند داشت. این موضوع نیز به علت وزن بیشتر، پیچیدگی محصول و طولانی شدن پروسه تولید در برخی محصولات است.

 

در زمان خرید شیرآلات باید به نوع کارتریج و مغزی آن توجه شود. عمدتا کیفیت کارتریج (مغزی) و دوام آن عمر یک شیر را مشخص می‌کند. توجه به پیشینه شرکت سازنده در زمان خرید نیز بسیار حائز اهمیت است، چرا که بی‌ارتباط با خدمات پس از فروش آن شرکت نخواهد بود. حتی بهتر است از محصولات داخلی خرید شود به دلیل اینکه در زمان خرابی، تهیه لوازم و تجهیزات آن با سهولت بیشتری انجام بپذیرد. خدمات ارائه شده برای شیرآلات از مهم‌ترین پارامترها در انتخاب آن است؛ چرا که در زمان نصب و تعمیر شیرآلات کمترین زمان رسیدگی به درخواست مشتری توسط شرکت سازنده وجود خواهد داشت.

 

امروزه بعضی از شیرآلات، دارای تجهیزات اضافی نیز هستند. مصرف‌کنندگان با توجه به نوع تجهیزات اضافی می‌توانند انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

 

انتخاب بر اساس کاربرد

در مورد تهیه شیرآلات ابتدا باید کاربری شیر مدنظر قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر قرار است در محیط‌های مسکونی از شیرآلات استفاده کنیم، از مدل شیرآلاتی که مناسب این کار است استفاده کرده و اگر قرار به استفاده در محیط عمومی است، همه جوانب برای تهیه و نصب شیرآلات در نظر گرفته شود.

 

معمولا در آشپزخانه‌ها و جهت نصب شیر روی سینک  و روشویی‌ها از شیرآلات ایستاده استفاده می‌شود. دلیل این امر آن است که شیر دیواری، به علت ارتفاع زیاد نسبت به کف حوضچه سینک و همچنین روشویی، موجب پاشش آب به اطراف شده و مصرف‌کننده را دچار مشکل برای استفاده خواهد کرد. بنابراین از مدل دیواری برای شیر حمام و توالت استفاده می‌شود. امروزه حتی استفاده از شیرهای شاوری روی شیرآلات آشپزخانه که دارای یک شلنگ برای شستشوی راحت‌تر در اطراف سینک ظرفشویی بود، مرسوم شده است.

 

انتخاب بر اساس رنگ

امروزه افراد به دلیل اینکه خواستار هماهنگی شیرآلات با سایر لوازم خود هستند، از انواع رنگی آن استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که همچنان آبکاری کروم براق، پراستفاده‌ترین و شاید ارزان‌ترین در بین شیرآلات بهداشتی است. افرادی هستند که به دلیل رنگ غالب تجهیزات آشپزخانه که نقره‌ای است، از شیرآلات رنگ کروم جهت سینک آشپزخانه استفاده می‌کنند.

افرادی که تمیزی شیرآلات برای آنها اهمیت زیادی دارد شیرآلات مات را انتخاب می‌کنند، زیرا رسوبات ناشی از املاح موجود در آب بر روی آن کمتر نمایان می‌شود. البته ناگفته نماند که شیرآلات براق، جزئیات و ظرافت شیر را بهتر به نمایش می‌گذارند.

 

محل نصب شیرآلات

نصب شیرآلات روکار ساختمانی در انتهای کار و پس از اتمام کلیه عملیات ساختمانی و نصب لوازم بهداشتی از جمله روشویی و توالت فرنگی و همچنین نصب سینک و کابینت‌ها انجام می‌گیرد.

در هنگام طراحی معماری ساختمان باید محل دقیق لوازم بهداشتی و سینک در نظر گرفته شود. محل نصب بایستی متناسب با نیاز مصرف‌کننده باشد.

 

در زمان خرید، محل نصب حتما باید مورد توجه قرار گیرد تا از مشکلات احتمالی کاسته شود. استفاده از اندازه‌های ارائه شده توسط سازندگان شیرآلات استاندارد کمک زیادی به این امر می‌کند.

 

چرا شودر؟

چون جزئیات مهم است. شودر از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید محصولاتش استفاده می‌کند. در محصولات شودر از کارتریج‌های ساخت اروپا استفاده شده است. در محصولات توکار از دایورتر از نوع کارتریجی بهره برده می‌شود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد امکان دسترسی آسان به قطعات مورد استفاده در شیرآلات شودر جهت تعمیر یا تعویض وجود دارد. در شیرآلات شودر بدنه اصلی شیر در یک باکس محافظ قرار گرفته تا هنگام نصب محصول و کاشی‌کاری، از آن محافظت شود. استفاده از پلیت برنجی مرغوب، آبکاری با کیفیت، بسته‌بندی شیک و مناسب محصولات، طراحی ظاهری منحصر به فرد و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های شیرآلات بهداشتی شودر است.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول