اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس دیوان عدالت اداری: قبل از انقلاب دیوان عدالت اداری نداشتیم و این نهاد از برکات انقلاب است

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: قبل از انقلاب دیوان عدالت اداری نداشتیم و در حال حاضر یکی از پایه‌های انقلاب و پناهگاه مردم است.

رئیس دیوان عدالت اداری: قبل از انقلاب دیوان عدالت اداری نداشتیم و این نهاد از برکات انقلاب است

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رییس دیوان عدالت اداری، در نشستی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری برگزار شده بود، ضمن تبریک به مناسبت این ایام، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داد و حضرت امام (ره) با هدف رفع ظلم و ستم و برقراری عدالت و حاکمیت اسلامی قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کماکان مقاوم و استوار در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده ایم، گفت: زمانی معادلات کشور ما در منطقه توسط آمریکا تعیین می‌شد و قبل از آن انگلیس، اما بعد از انقلاب و در شرایط کنونی، این معادلات به هم خورد و تعیین کننده اصلی مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی انقلاب اسلامی را یک انقلاب الهی دانست و تاکید کرد: امام (ره)، چون خدا را حاکم می‌دید و به خدا متکی بود فرمودند من تا به حال نترسیدم، حتی زمانی که توسط ماموران رژیم طاغوت دستگیر شدم و در حال انتقال به تهران بودم آن‌ها ترسیده بودند. پس زمانی که این انقلاب توسط حضرت امام (ره) به انجام رسید و الان توسط مقام معظم رهبری هدایت می‌شود، دیگر نمی‌توان از هیچ دشمنی هراس داشت.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) یک لحظه تزلزل پیدا نکرد و در کار خود راسخ بود و از جنگ نهراسید و هشت سال دفاع مقدس را رهبری کرد و بینی دشمن را به خاک مالید؛ و امروزه مشاهده می‌کنید که صدام نماد ظلم و ستم شده است و هیچگاه ظلم پایدار نمی‌ماند همان طور که حکومت ترامپ هم پایدار نماند و از بین رفت.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه امام (ره) با کمک و پشتیبانی ملت شریف ایران کار را دنبال کرد و به مردم ایمان داشت، گفت: حضرت امام تاکید داشتند که نگاه شما باید به داخل باشد و به بیرون از کشور نباشد و مردم ایران با شعار آزادی و استقلال این جمله را در عمل نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی راه کوتاه کردن دست ابر قدرت‌ها و طمع آن‌ها به کشور را باور توانمندسازی داخلی دانست و گفت: دشمن در تلاش است که ما را زمین بزند، اما با اتکاء به خداوند و قدرت ایمانی و اتکاء به توان داخلی می‌توانیم جلوی آن‌ها ایستادگی کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن هر کاری که می‌توانسته انجام داده است، اما ملت در مقابل آن‌ها ایستاده و سختی‌ها را تحمل کردند.

رییس دیوان عدالت اداری در پایان این نشست دیوان عدالت اداری را از برکات انقلاب دانست و افزود: قبل از انقلاب چنین نهادی نداشتیم و در حال حاضر یکی از پایه‌های انقلاب و پناهگاه مردم است و امیدواریم که توفیق ادامه راه امام (ره)، انقلاب و شهدا را داشته باشیم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول