اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با تنوع محصولات آجیل و خشکبار زربار آشنا شوید

تولیدی آجیل و خشکبار زربار اولین و بزرگترین مجموعه تولید آجیل و خشکبار در دید عموم است. در زربار خط تولید و فروشگاه درکنار یکدیگر قرار دارند که باعث می شود بتوان فرآیند تولید را به راحتی مشاهده نمود و در کنار آن کالای موردنظر را سفارش داد.

با تنوع محصولات آجیل و خشکبار زربار آشنا شوید

این مجموعه از زیرمجموعه های شرکت گز آنی تک اصفهان می باشد. برای زربار کیفیت مواد اولیه، استفاده از پرسنل مجرب و به کار گیری به روز ترین دستگاه ها و متد های تولید بسیار مهم می باشد. مراحل تولید کاملا بصورت بهداشتی انجام می شود. این مجموعه دارای سیب سلامت سازمان غذا و دارو است و محصولات بطور منظم تحت نظارت کارشناسان غذا و دارو می باشند.

آجیل و خشکبار زربار سعی می کند تا با استفاده از تجارب گذشتگان و تلفیق آن با صنعت جدید، محصولی سالم و با کیفیت و قابل استفاده برای انواع سلیقه ها تولید نماید.

مجموعه ی زربار بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای متنوع دارد. در این مطلب به بررسی برخی از محصولات آجیل زربار می پردازیم. شما می توانید علاوه بر خرید از فروشگاه، بصورت اینترنتی نیز کالای موردنظرتان را سفارش دهید. 

آجیل

آجیل برای بدن انسان خواص زیادی دارد. آجیل ها شامل مغزهای مهمی مانند پسته و بادام و فندق هستند که خاصیت آنها برکسی پوشیده نیست.اما بهتر است برای مصرف آنها از نوع بدون نمک و خام استفاده کنید.

 انواع پسته

پسته اکبری: پسته اکبری نوعی پسته بسیار کشیده و خوش شکل است که بسیار راحت پوست می شود و بنابراین خواهان زیادی دارد. این پسته لوکس حساب می شود و نسبت به انواعی مانند فندقی قیمت بالاتری دارد. انواع پسته اکبری موجود در زربار عبارتند از : اکبری شورلوکس،اکبری خال نمکی شورلوکس،اکبری خام دستچین،اکبری خام لوکس،اکبری زعفرانی دستچین،اکبری زعفرانی لوکس و خام ریز .

پسته احمدآقایی: نوعی از پسته با ویژگی های خاص است که در رفسنجان و خراسان شناسایی شده است. در این نوع پسته تراکم پسته در خوشه متوسط بوده و از نظر تعداد دانه در خوشه از جمله بهترین ارقام خراسان است. پوست آن سفید استخوانی است و مغز آن قرمز است و به همین دلیل بعد از پسته اکبری بالاترین قیمت را دارد. انواع زیادی ازاین نوع پسته در محصولات زربار وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از:

احمدآقایی آریایی (مخلوط شده با نمک و نشاسته) ،احمدآقایی زعفرانی ریز،احمدآقایی ترش و شور،احمدآقایی رژیمی (بدون نمک)،احمدآقایی فلفلی دستچین،احمدآقایی نعنایی دستچین،احمدآقایی آبلیمویی دستچین،احمدآقایی خام ودرنهایت احمدآقایی ترش و شور زعفرانی.

پسته فندقی: پسته محبوب ایرانی است که بخاطر شکل ریز وحجم بالای تولید آن ، قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع پسته دارد. انواع پسته فندقی زربار: فندقی خام،فندقی زعفرانی،فندقی شور و فندقی گردی .
پسته کله قوچی شامل کله قوچی شور زعفرانی، کله قوچی زعفرانی و کله قوچی خام: این پسته ظاهری گرد و درشت دارد و بزرگترین مغز پسته را در میان انواع پسته ها داراست.
پسته کوهی یا بنه: دانه مغذی از تیره پسته است که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد.

پسته آبلیمویی، شور زعفرانی و مغز پسته خام نیز از جمله محصولات در سبد پسته زربار می باشند.

انواع بادام

بادام زمینی: نوعی مغز مقوی که خواصی مانند گردو و بادام دارد و از جمله آجیل های بسیار مفید و موردعلاقه است.
بادام درختی: انواعی از بادام درختی که در زربار موجود هستند عبارتند از: بادام کوهی (مربوط به کوه های زاگرس)، بادام برزیلی ، بادام سنگی (دارای پوسته سختی که با دست شکسته نمی شود)، بادام مامایی (نوعی بادام ایرانی با مغز بسیار ترد و خوشمزه)، انواع بادام محب (نوع اصلاح شده و بسیار خوشمزه بادام معمولی)،انواع بادام منقا (بادامی با پوست نازک و مصرف راحت)،انواع مغزهای بادام ایرانی و خارجی

انواع گردو

زربار برای رفاه حال مشتریانش انواع مختلفی از گردو را تدارک دیده است. گردو با پوست ایرانی،گردو با پوست خارجی،مغز گردو ایرانی و خارجی،مغز گردو پکان ( نوعی مغز گردو آمریکایی)، مغز گردوچهارقلو و مغز گردو دندانه (تکه شده)  از جمله این انواع هستند.

انواع تخمه

تخمه ها دانه هایی پر از پروتئین و چربی هستند که معمولا بصورت بوداده و گاهی خام خورده می شوند و برای سلامتی مفید هستند.مرکز تخمه خاورمیانه، شهر خوی در استان آذربایجان است که شهر آفتابگردان نیر نامیده می شود.

در سبد محصولات زربار انواع مختلفی از تخمه مانند انواع تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، تخمه جابانی، تخمه هندوانه، مغز تخمه و چلغوزه (تخم صنوبر که خواصی مانند پسته و بادام دارد) وجود دارند. انواع تخمه آفتابگردان عبارتند از: آبلیمویی،آویشن، خام،روغنی خام،روغنی شور،سناتور یا رژیمی،سنقری،شمشیری،موهیتو،فلفلی و پخته.

آجیل های مخلوط

انواع آجیل های مختلفی برای مناسبت های مختلف در زربار تهیه شده اند. "آجیل تندرستی" برای بالا بردن سطح قوای بدن دردوران نقاهت یا کهولت سن تهیه شده است.  "آجیل دانش آموزی" مناسب طبع کودکان و نوجوانان است و " آجیل یلدا" مخصوص شب یلدا طراحی شده است. از دیگر انواع آجیل های مخلوط خاص می توان به آجیل میکس،آجیل بری،آجیل پنج مغز خام،آجیل مغز زعفرانی،آجیل گردی و رژیمی اشاره کرد.

سایر آجیل ها

زربار دارای محصولات آجیل دیگری از جمله انواع فندق (ایرانی و استرالیایی) و نخودچی می باشد.

خشکبار

خشکبار در سلامتی انسان بسیار مفید هستند و نباید مصرف آنها را تفننی درنظر گرفت. زربار برای رفاه حال مشتریان انواع مختلفی از خشکبار معروف و مفید را فراهم آورده است.

آلو: آلو بخارا ،برقانی ، بیرجندی،طرقبه و سانتریزه (آلوی جنگلی ایرانی تمام ارگانیک با ارزش دارویی بالا) از انواع آلوی این شرکت هستند. آلو بخارا فرد را از اختلالات گوارشی،یبوست و دیابت نجات می دهد. آلوبرقانی از سرطان و  دیابت جلوگیری می کند و باعث بهبود بینایی می شود. همچنین این آلو به تقویت قلب نیز کمک می کند . هر سه این آلوها خواص زیاد دیگری نیز دارند.

برگه خشک و چیپس میوه:  خواص مختلف و عالی میوه ها بر کسی پوشیده نیست. بهترین روش نگهداری و مصرف میوه بصورت خشک است. زربار محصولات متنوعی از میوه خشک و چیپس میوه را داراست. زردآلو،شلیل،هلو،قیسی،آناناس،پاپایا،پومولو،زنجبیل،طالبی،نارگیل و هلو از جمله انواع میوه خشک و چیپس میوه زربار هستند.
سایر خشکباری که زربار فراهم می کند عبارتند از : انجیر خشک، کشمش،مویز،زرشک و خرما.

تنقلات

زربار دارای تنقلات مختلفی شامل نبات، پشمک ،گز و سوهان است. این مواد مخصوصا بخاطر اینکه در آنها از مغزهای مختلفی استفاده می شود دارای خاصیت های زیادی هستند. مثلا گز دارای پسته است که از خواص پسته تقویت کننده ذهن و معده، تسکین دهنده سرفه و آرامش بخش قلب می باشند.

بسته های ویژه آجیلی

شاید برای شما انتخاب آجیل برای مناسبت ها یا اشخاص مختلف کمی مشکل باشد. زربار این مشکل را حل کرده است و توانسته بسته هایی را برای مواقع خاص تدارک ببیند تا خرید راحت تر و شکیل تری داشته باشید.

شما می توانید جعبه های طرح دار یا جعبه های چوبی و یا جعبه هایی با تزئین پارچه ترمه انتخاب کنید . میتوانید برای سازمان ها از بسته های سازمانی خاص استفاده کنید. همچنین می توانید آجیل تزئین شده هدیه بدهید.

محصولات آشپزی و چای و دمنوش

از آنجا که تنوع محصولات زربار زیاد است شما حتی می توانید مواد آشپزی خود از جمله برنج ،ادویه،سبزی خشک،پودر کیک و سوخاری را نیز از آن تهیه کنید. این مجموعه حتی چای بسته بندی شده و فله را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در این مطلب سعی شد تا شما خواننده عزیز را با محصولات برند زربار آشنا کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. برای آشنایی بیشتر با محصولات زربار به فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی https://zarbarnuts.com مراجعه نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول