اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد هرمزگان

استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

پیگیری اخذ مجوز استخدام برای فرزندان شاهد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهید غلامحسین پرخیده و جانباز حسین رییسی دیدار کرد.

 همتی در حاشیه این دیدارها با تجلیل از استقامت و ایثار خانواده های شهدا و جانبازان، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا دانست وگفت: مادران خانواده های معظم شهدا با تربیت فرزندانی صالح روح پدران شهید خود را شاد کردند واین فرزندان هم ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و باید توجه ویژه‌ای به معیشت آنان شود که در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به انجام پیگیری در خصوص رفع مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: طی رایزنی با وزیر نفت، پیگیری لازم به منظور اخذ مجوز استخدام برای فرزندان خانواده های معظم شاهد هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه این وزارتخانه صورت گرفته است.

 

همتی همچنین طی دیدار با خانواده شهید پرخیده و جانباز حسین رییسی دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات این دوخانواده معظم صادر کرد.

شهید پرخیده، متولد روستای رهبران بخش رودخانه از توابع استان هرمزگان، در شش خردادماه سال 1365 در شهر فاو عراق به شهادت رسید.

حسین رییسی نیز در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمده است.
 
انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول