اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امکان اخذ نوبت معاینه فنی از طریق سامانه «تهران من» فراهم شد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه روزانه 5500 راننده خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند، گفت: اخذ نوبت معاینه فنی از طریق سامانه «تهران من» امکان پذیر شد.

امکان اخذ نوبت معاینه فنی از طریق سامانه «تهران من» فراهم شد

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره نوبت دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی اظهارداشت: با هدف تسهیل در امکان دسترسی به سامانه نوبت دهی اینترنتی، تجمیع خدمات الکترونیکی شهرداری تهران و افزایش قابلیت این سامانه در پوشش همه مراکز معاینه فنی شهر تهران این ستاد نسبت به بروزرسانی و امکان اخذ نوبت معاینه فنی از طریق سامانه «تهران من» با استفاده از دانش تخصصی سازمان فآوا شهرداری تهران اقدام کرده و شهروندان می توانند به سهولت نسبت به تعیین وقت در مرکز مورد نظر و پرداخت هزینه معاینه فنی با موجودی شارژ شده در کیف پول شهروندی اقدام کنند.

وی افزود: دسترسی به این سامانه هم به صورت مستقل از طریق تهران من  my.tehran.ir و هم از طریق سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection. tehran .ir  امکان پذیر است.

 مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: در حال حاضر روزانه 5500 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده و وضعیت مراجعات و توزیع آن در شرایط عادی قرار دارد و تقریبا همه مراکز فاقد صف انتظار هستند.

وی بیان داشت: به شهروندان توصیه می شود با توجه به اینکه خودروهای تولید داخل سال 95 از سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد هر چه سریع تر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند و مراجعه به مراکز را به انتهای امسال و یا ابتدای سال آینده موکول نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول