اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان ورزش زنان با حضور وزیر ورزش/تقدیر از خبرنگار فارس

مراسم تجلیل از فعالان ورزش زنان با حضور وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان ورزش زنان با حضور وزیر ورزش/تقدیر از خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از فعالان حوزه ورزش زنان امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

* در این نشست جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش حضور داشتند. 

* فرهادی‌زاد در این مراسم گفت: با توجه به شاخص‌های فعالیت در فدراسیون، زنان هم اعتبار خاص خود را داشته باشند. در اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی تغییراتی را لحاظ کردین که بیشترین منفعت در جهت تقویت ورزش زنان است. 

* وی افزود: ۶ سهمیه المپیک و ۱۰ سهمیه پارالمپیک تاکنون کسب شده و امیدواریم در مسابقات آینده با تعداد بیشتری در بازی‌های توکیو حضور پیدا کنیم. ما همچنین چند کرسی مهم داریم که باید به کرسی نایب‌رئیس کاراته در فدراسیون جهانی، کانوپولو و بدمینتون اشاره کرد. 

* ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان در مراسم امروز، عنوان کرد: وزارت ورزش از اندک وزارتخانه‌هایی است که ۲ معاون زن دارد که این نگاه ویژه به مدیران زن است. 

* در پایان مراسم از بهترین ورزشکاران، نواب رئیس و خبرنگاران تجلیل شد. 

* مهری خرازی پیشکسوت والیبال، سیما لیموچی پیشکسوت تنیس روی میز، بهار بهرامی نایب رئیس اسبق وزنه‌برداری، مریم مشت زن نایب رئیس اسبق هندبال، ناهید مرشدی نایب رئیس سابق روستایی نفرات برتر پیشکسوتان بودند.

* در بخش خبرنگاران هم از بهاره محمدی خبرگزاری فارس، زینب حاجی حسینی خبرگزاری مهر، انسیه بحری و انسیه ورزنده از واحد مرکزی خبر، گلی سفیدزاده از ایرنا، معصومه کیانی از تسنیم، ظریفه ملک پور از ایسنا مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول